1. Nog meer details Halo 2

Nog meer details Halo 2

Opnieuw hebben we een rijtje met details van Halo 2. Na deze eerdere details hebben we zo vlak voor de E3 nog wat informatie. Naast deze informatie kan je op GameFront een aantal nieuwe scans van het spel bewonderen.

Allereerst over de Warthog; het voertuig uit deel één is compleet op de schop gegaan. Het zal nu bij verschillende snelheden automatisch naar de volgende versnelling gaan en al deze versnellingen voelen anders aan en vragen een andere rijstijl. Tevens is er nu een handrem en is een power slide mogelijk.

De Ghost is ditmaal twee keer zo snel, maar ook behoorlijk zwaarder. Wanneer je vooruit vliegt, kan je niet schieten.

Het is in Halo 2 ook mogelijk dat de voertuigen schade oplopen en dat het pantser kapot gaat. De controller trilt bij het incasseren van veel schade. Ook zal dit het strategisch inzicht vergroten, de speler zal moeten kijken of hij het tegen de vijand opneemt middels een voertuig of niet.

De namen van twee nieuwe wapens zijn de Covenant Carbine en de Sniper Scope, maar wat we ons hierbij moeten voorstellen is niet duidelijk. Ook de hoeveelheid wapens in het spel is nog onbekend.

Tot slot zijn de levels in Halo 2 maar liefst vijf keer zo groot als de levels in zijn voorganger!

Dit artikel delen

Over de auteur

Crew De redactie van InsideGamer.nl

Reacties

  • Het is in Halo 2 ook mogelijk dat de voertuigen schade oplopen en dat het pantser kapot gaat. De controller trilt bij het incasseren van veel schade. Ook zal dit het strategisch inzicht vergroten, de speler zal moeten kijken of hij het tegen de vijand opneemt middels een voertuig of niet.



    Das kut, vond het altijd juist zo stoer dat je iemand met een rocket uit ze tank kon schieten om vervolgens zijn tank over te nemen…

  • Levels 5x zo groot!! Sa beter..

  • levels 5x zo groot?? en ik vond in deel 1 al sommige levels al Huge!!! :D

  • Cool, dit is wel goed nieuws.. Wordt het spel nog strategischer, zal leuk worden in de multiplayer.. Niet iemand met een raket uit z'n warthog knallen, maar gewoon met de sniper.. :p

  • De namen van twee nieuwe wapens zijn de Covenant Carbine en de Sniper Scope, maar wat we ons hierbij moeten voorstellen is niet duidelijk. Ook de hoeveelheid wapens in het spel is nog onbekend.



    ———————————————————————————-

    Sniper Scope klinkt toch wel voor de hand liggend : )


  • cool man tof nieuws nou alleen afw8en tot de e3 dan krijg je nog meer te horen :):):) en de lvls zijn 5 keer zo groot yes :D:D:D ( halo 2 rulezzz)

  • Zo he mooi man 5x zo groot, dat word echt tof…

  • @ The Dude: Neuh. Er is namelijk al een Sniper Rifle, en de de assault rifle is al op de schop gegaan. Geen idee dus. Wat die Covenant Carbine moet voorstellen weet ik niet to be honest..



  • De Ghost is ditmaal twee keer zo snel, maar ook behoorlijk zwaarder. Wanneer je vooruit vliegt, kan je niet schieten.





    Moeten we dan achteruit vliegen om te schieten? :P Dit was juist een sterk punt van de ghost.



  • carbine is meestal een assault rifle. een automatisch wapen dus. sniper scope kan eigenlijk alleen een sniper rifle / sluipschutterswapen zijn.

  • echt een vet spel

  • Ik weet niet of 5x zo groot goed is.Kijk maar naar Far Cry,die maps zij reusachtig en iedereen loopt te zeuren dat je bijna niemand tegen komt op zo'n grote map.

  • ik denk dat ze niet oppervlakte bedoelen met 5 keer zo groot………..



    maar dan doe je 5 uur over 1 level… vettttttttttttttttttttttt :D

  • Reactie van The Dude geplaatst op 4 mei 2004 13:28

    De namen van twee nieuwe wapens zijn de Covenant Carbine en de Sniper Scope, maar wat we ons hierbij moeten voorstellen is niet duidelijk. Ook de hoeveelheid wapens in het spel is nog onbekend.



    ———————————————————– ———————–

    Sniper Scope klinkt toch wel voor de hand liggend : )







    kijk op scan 3 op die duitse site daar kan je de convenant carbine zien:D







  • Als de levels 5x zo groot zijn betekend meer actie situaties! E3 trailer was al heel druk met soldaten die heen en weer rennen, veel Phantoms die het luchtruim controleren…….. het zou vooral indrukwekkend zijn op een 'Halo'. Het weide open landschap…



    Ik weet niet waarom mensen klagen, het is toch goed? En omdat we geen 'herhalende' omgevingen voor ons krijgen volgens Bungie dus lijkt het me gewoon beter. En omdat actie meer "polish" en "diepgang" krijgt…… moet het wel goed komen.



    Ik kan niet wachten op dit spel.



  • Deze elites hebben de covenant carbine vast. ziet er wel tof uit;



    www.bungie.net/images/Games/Halo2/screenshots/sm_h2_x03.jpg

  • Ik wil niks meer over dit spel lezen ik wil het spelen!!!

  • Welke lvl's zijn 5x zo groot? Die van de sp, mp of allemaal ? Want als die van de mp ook 5x zo groot zijn hoop ik toch echt dat dit spel met meer dan 16 man (32?) online gedaan kan worden anders zijn de levels er VEEL te groot voor. Als het wel 32 spelers wordt hoop ik dat ze er een soort conquest mode bij doen net als in Battlefield:Vietnam.

  • nee, mp kan haast niet. als je dan 1 vs 1 doet ben je jaren aant zoeken…. ik neem aan alleen de sp levels, wat heel erg vet is

  • Dacht ik ook al, maar de levels worden dus echt 5x zo groot? Krijg je zeker maar 5 lvl's ofzo of krijg je grote stukken waar je met de vernieuwde 2x zo snelle ghost doorheen racet.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren