1. Tom Clancy's Rainbow Six Vegas (PC)

Tom Clancy's Rainbow Six Vegas (PC)

Toen Ubisoft in 1999 met Tom Clancy's Rainbow Six op de markt kwam, was het spel ongelofelijk populair. Iedereen smulde van de tactische gameplay gecombineerd met een Tom Clancy verhaal. Na jaren van goede Rainbow Six games bracht Ubisoft Tom Clancy's Rainbow Six 3 uit, deze game was zelfs beter dan deel één en het kon bijna niet tactischer. Toen begin Ubisoft ineens een enorme fout; het bracht Rainbow Six: Lockdown op de markt! Voor het eerst in de Rainbow six geschiedenis kwam Ubisoft met een ongelofelijk slechte RS game op de proppen! Het was ook bijna onmogelijk om RS3 te overtreffen, maar Ubisoft deed gewoon een stap terug! Hopelijk weet Ubisoft wel wat het doet met Rainbow Six: Vegas...

RSV is een game van Ubisoft Montréal en is gemaakt in 2006. Het was eindelijk weer een goede Rainbow Six na het dramatische Lockdown. Nadat ik de game eindelijk in mijn begerige handjes had ging ik gelijk aan de slag met de singleplayer. In de singleplayer volg je het verhaal van teamleider Logan, in Mexico is je team dood gegaan, je bent zelf bewusteloos geslagen en je moet zelf je uitweg vinden. Als je eindelijk het bevrijdende geluid hoort van de helikopter moet je weer gelijk naar Las Vegas, waar een gijzeling plaatsvind in het Calypso Casino. Al snel blijkt je missie in Mexico een afleidingsmanouvre geweest te zijn en moet je met je nieuwe team het zooitje oplossen.

Conclusie en beoordeling

None

Al ben je een fan van de serie en misschien afgehaakt bij het barslechte Lockdown, dan is deze game gemaakt voor jou! Het spel heeft vele leuke elementen, zoals de vette multiplayer, de goede A.I. van je teammaten en je character uitrusten zoals jij dat wilt maakt jouw personage uniek! Als kers op de slagroom is het gewoon dikke fun om met nog 3 vrienden die hele verhaallijn door te spelen!
9,3
Score
93
Score: 95
  • Pluspunten
  • Cover-systeem
  • Multiplayer
  • Enorm veel wapens
  • PEC / character customization
  • Grafisch top notch
  • A.I. van je teamgenoten
  • Minpunten
  • Soms wat bugs

Dit artikel delen

Over de auteur

Reacties

  • Poehe ik wist dat het niet veel gespeeld werd maar dat het zo zou floppen…

  • Me neither. Een goeie MMO opzetten is met WoW al zo makkelijk niet, maar dit is wel erg schraal. Eigendom van de bank en al het personeel op straat, pff. Das nogal… failliet :').

  • Das best shit voor het personeel

  • Tsja personeel komt wel ergens anders aan de bak. Ze hadden Hellgate gewoon beter moeten uitwerken.

  • Tijdje geleden nog de demo van Hellgate gedaan, als je al ziet dat er dan al enkel missies bij zijn van kill 5 zombies, kill 12 van dat. Dan weet je het wel natuurlijk. Jammer maar terecht in dit geval, Hellgate was blijkbaar een duur project dat besliste of ze kopje onder gingen of niet en het spel was niet goed genoeg. Dat betaalmodel was hoe dan ook een dom idee.

  • ik vond hellgate sowieso niks voor mij.

  • Een abonnement op een spel? Dat vind ik ook een slecht idee ja.

  • Tja, niet ieder project wordt een instant succes. Als je met WoW wilt concurreren moet je je zaakjes goed in orde hebben.

  • Erg jammer, zelf leek mij het spel niks, maar dit is wel echt erg 0_o

  • o.0

    dit spel lijkt bij lange na niet op WoW, dus hoe kunnen ze daar mee concureren…?

  • Als de spel een hit was geworden: \"Dit was een goed idee, dit betaal system. Spel ziet er goed uit…\"

  • Door met WoW te concurreren, moet je juíst anders zijn dan WoW.

  • Tja dat krijg je ervan, heel veel mensen zullen wel tevreden zijn zonder al die extra's.

  • Je had gewoon bij Blizzard moeten blijven Bill !

  • @Debeul

    Dat heeft ELKE MMO! Omdat je nooit duizenden originele quests kan maken, dat is simpelweg onmogelijk!

  • Kan me herrineren dat hij in de PU een 9 kreeg, dus zo slecht zal hij niet zijn, maarja, de PU heeft wel vaker van die vreemde cijfers.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren