1. Mario & Luigi: Partners in Time (NDS)

Mario & Luigi: Partners in Time (NDS)

Stel het je eens voor: Je ligt lekker te pitten in het gras en opeens begint de grond te trillen. Wat kan het zijn? Een aardbeving? Voor je vormt een enorm gat, Daaruit springt een tijdmachine. Zo nieuwsgierig als je bent ga je een kijkje wagen bij het ruimteschip. Blijkt er een monster in te zitten, dat jou er wel lekker uit vind zien, om op te eten. het is tijd om je te verdedigen tegen deze buitenaardse indringer.

Verleden en heden.

Een zoveelste Mariogame, dat is het eerste wat ik dacht. maar na de game te hebben opgestart, kreeg ik een heel ander gevoel. Deze game kan best wel wat worden. Ik start een file en begin. Ze laten zien hoe het verleden van Mushroom Kingdom hevig word verstoord. Met behulp van Baby bowser, kunnen ze net nog vluchten naar veiligheid. En alsof dat nog niet genoeg was. het volgende moment zijn we terug in het heden. Proffesor E. Gadd, ook bekend van FLUDD, heeft een droom vervult die hij al jaren had. het maken van een tijdmachine. princess Peach werd zo enthousiast, dat ze direct naar het verleden terug ging van het Mushroom Kingdom. Doordat de tijdmachine terugkeert via een tijdhol, besluit mario via het tijdhol achetr haar aan te gaan. het avontuur begint!

Interresant, Paarse paddestoelen...

De vijanden die je tegenkomt, zijn meestal goed uitgewerkt. Maar de echte vijand blijven toch die paarse paddestoelen, die het eens zo mooie Mushroom castle, een makeover hebben laten maken tot Shroob Kingdom. In het heden waan je je op een mooie zomerdag, liggend op het gras. Terwijl je je bij het verleden bij de 3de wereldoorlog waant. De vijanden maken wel gebruik van het 2de scherm, zo kun je wel 's voor een onverwachte verrassing komen te staan. Zo zullen Piranha Plants hun nek uitrekken naar het andere scherm. dan valt het moeilijk te schatten wanneer zijn aanval terug op het onderste scherm is. Dus de 2 schermen worden zeer goed verwerkt in deze game.

Zet het af, zet het af!!!

Een mider belangerijk punt, maar toch handig om te weten. De muziek is dezelfde, o zo lang meegaande Mario muziek. Dit word wat opgefrist met leuke Jingles, maar dit verschilt ook per gebied waar je bent. Het ene deuntje geeft je een rustige sfeer, Terwijl een andere je de neiging geeft om je geluid af te zetten. maar bij elke Mariogame is er verschil. Zo zal een Eindbaas gevecht een deuntje draaien dat heel snel gaat, terwijl bij een gewoon gevecht het een rustig muziekje is.

Gebruik Bros. items, maar met maten.

Conclusie en beoordeling

None

een goede game met een goed verhaal. Altijd denk je: nu heb ik het uit, komt er nog iets onverwachts bij. een game vol verrassingen
8,3
Score
83
Score: 85
  • Pluspunten
  • Goed gebruik van beide Schermen
  • voor het eerst een DS-RPG
  • Gebruik van Natuurelementen
  • Minpunten
  • Touchscreen wordt op 1 uizondering na niet gebruikt
  • Helaas te snel uit

Dit artikel delen

Over de auteur

Reacties

  • De demo was echt briljant (PC), dus deze ga ik echt spelen.

  • Heb de volledige game al mogen uittesten, en echt waar het is een toppertje.

  • deze ga ik zeker proberen! echt lache

  • @J-Kid



    Hoe dat dan?

  • Die vier episodes lijken me echt tof, ik wacht nog even tot ze op Xbox Live Arcade verschijnen.

  • Lijkt me leuk! ;P

  • @ Arcanum.: Reviewcode.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren