1. Game app recensie: Bubble island (Wooga)

Game app recensie: Bubble island (Wooga)

Hey hallo en welkom op mijn eerste en nieuwe ervaring van mijn recensie over een app, want namelijk die wordt dan mijn aller eerste app recensie ooit die ik nu aan het schrijven ben. Ik speel die game al bijna vier weken en ik weet er alles over het game genaamd “Bubble island” van het Duitse ontwikkelaar genaamd “Wooka” ze maken ook een games voor Iphone, Ipad, Android Phone en tablet. Maar deze game is ook speelbaar op het sociale website “Facebook” kunnen gespeeld worden. Ik ga eens beginnen met mijn aller eerste ervaring te hebben over een game app “Bubble island” recensie, hoop dat ik heb perfect app recensie kan schrijven voor jullie. Please enjoy your time to read this one!

Het is een leuk spel om te spelen, het gaat om knikker die ook bubbels genoemd. Je moet ze naar de kleuren die aan het bubbel aangegeven worden moeten de zelfde kleuren hebben, dan kun je meerdere scores scoren. Je hebt twee modes met die game de ene mode is de adventure (avonturen) die je kan de werelden kunnen openen en spelen met die werelden die je moet halen, daar kun je het power-up muntjes verkrijgen en daarmee kun je meer power-ups kopen om in het wekelijkse toernooi makkelijker te kunnen scoren en te winnen van eerste plaats (gouden kroon), tweede plaats (zilveren kroon) en derde plaats (bronzen kroon) kun je verdienen legt er aan hoe je het gaat eindigen met een wekelijkse toernooien te kunnen winnen voor het gouden, zilveren en bronzen kroon die je kunt winnen en in je collectie kan stoppen. Ik speel deze app game altijd op mijn Iphone 4S en ook op facebook!

Verslavend game, het is echt een verslavende game wie van bubbel schiet spellen houden. Hoe wordt deze game gespeeld? Deze game word gespeel met een kleuren bubbel ik noem ze ook knikkers die je gaat schieten, die geven een kleuren die je geschoten moet om ze te verwijderen en los belevende bubbels vallen automatisch naar beneden daarmee krijg je meer punten. Je heb ook paar power-ups die je spel krachtiger maken met extra tijd boost voor 80 seconden (normaal krijg je 60 seconden), +1 bubbels als die op tijd naar beneden valt krijg je 1 seconden extra en natuurlijk star boost bubbel als die valt krijg je 7,500 extra punten handig of niet die je ze kan kopen met de muntjes die je via avontuur mode heeft verzameld. Je krijgt 5 levens en als je meer levens wilt hebben moet je ze wel kopen met diamant kosten die ze aangeven!

Het gameplay verschil tussen de facebook en Iphone 4S te spelen is er een verschil? Ja natuurlijk er is veel verschillen tussen die gameplay op facebook en dat je op Iphone 4S speel, daar heb je geen adventure mode op je mobiel maar je kan wel muntjes verzamelen. Het legt er allemaal aan hoeveel je punten heeft gehaald en met facebook is dat helemaal anders om. Je kan het bij het wekelijks toernooi wel een topscore halen en je krijgt geen muntjes, die kun je alleen maar scoren via het adventure mode en op Iphone 4S heb je dat weer niet. Dat vindt ik echt zo jammer, vinden jullie ook niet jammer!?