1. RROD deel 2

RROD deel 2

Zo als sommige nog wetten heeft me xbox 360 “the red ring of death” ik had hem 30 juni 2008 verstuurt, kreeg gister het volgende bericht

Geachte gamer1991,

Xbox Klantenservice Aanvraag ID#:xxxxxxxxxx

Goed nieuws, wij hebben Uw console bij ons reparatiecentrum ontvangen.

U kunt de status van Uw opdracht altijd online achterhalen. Gebruikt U daarvoor a.u.b. de volgende link: http://service.xbox.com/servicesignin.aspx. Om de informatie op te halen, kunt U daar inloggen met Uw Live_ID of het desbetreffende referentienummer en Uw postcode invoeren.

Zodra de reparatie voltooid is, ontvangt U een email bericht.

Al vast bedankt voor u begrip.

betreft

Ik vind het wel handig dat ik weet dat die is aangekomen. Dan weet ik ongeveer hoelang het nog kan duuren. Vanmidag kreeg ik weer een bericht dat is als volg.

Beste gamer1991,

Xbox klantenservice referentienummer: xxxxxxxxxx

Je Xbox-videospelsysteem is verzonden. Je kunt het verwachten binnen de volgende 7 dagen.

Je verzendinformatie wordt hieronder ter referentie weergegeven:

Verzendbedrijf: UPS

Trackingummer: xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Verzenddatum: 5:15 AM

U kunt de status van de doos zelf via de website van de transporteur volgen met het traceernummer. De aktivering van het Tracking-nummer kan tot 24 uur in beslag nemen.

Bedankt voor je geduld.

Mijn complimenten aan xbox klant vriendelijkheid

Ondanks mijn xbox al twee keer kapot is gegaan dat is wel jamer.

Een keer RROD een een dvd-laadje die niet goed slot.

Maar voor de rest geen klachten.

Dit artikel delen

Over de auteur