1. E3-impressie: The Legend of Zelda: Skyward Sword

E3-impressie: The Legend of Zelda: Skyward Sword

E3-impressie: The Legend of Zelda: Skyward Sword

Dit artikel delen

Over de auteur

Crew De redactie van InsideGamer.nl

Reacties

  • Hij doet et niet bij mij?

  • Eeh bij mij werkt ie niet omdat en geen media files gevonden worden, iets om te fixen?

  • Bij mij werkt die helaas ook niet

  • mij ook niet

  • ???????????????????werkt niet

  • Ze zijn nu slapen, dat zouden wij ook moeten doen! :) (I hate schoolwerk)

    Hopelijk staat deze impressie er morgenvroeg op!

  • Hij doet het nu in ieder geval ook nog niet

  • "no valid media file(s) found." :'(

  • Doet het niet.

  • En nu doet hij het wel :)

  • waker worden hihih :P

  • haha nu wel lol:P

  • ik wacht nog even af met de game…



    omg ik schrijf nu drie keer achter elkaar XD

  • De eerste game waar realtime swordfight echt werkt is een musthave.

    Ik snap de redenering niet van deze impressie, er wordt niet duidelijk verteld waarom.



    Je hebt meer controle over u zwaard.

    Kortom :

    Het is vernieuwend en het werkt en het is fijn om te doen, dat kunnen we alleen maar toejuichen.



  • De eerste game waar realtime swordfight echt werkt is een musthave.Red Steel 2?



    Ik vind het niet bij Zelda passen, erg jammer..

  • nee dit is het niet voor mij met die bewegingen.

  • Je mag wel iets vrolijker kijken, je zit het er alsof het reviewen een moetje is.

  • Ik ben het helemaal met hem eens. Ook ik heb helemaal geen behoefte aan motion controls.



    Dan heb je altijd al snel mensen die beweren dat je er dan gewoon aan moet wennen en het dan vanzelf leuk gaat vinden.



    Maar dat is het punt helemaal niet. Ik wíl er niet aan wennen omdat voor mij de controls eigenlijk op de achtergrond horen te zijn bij een Zelda game. Ik moet helemaal niets van ze merken zodat ik me volledig in kan leven in de game zélf, niet in hoe ik het bestuur.



    In een ideale wereld mochten ze van mij die motion controls wel laten vallen en bezig gaan met de kern van de game veranderen/verbeteren, iets wat de Zelda serie veel meer nodig heeft dan zwiepen met je zwaardje.




  • Je kijkt alsof je moet poepen :P

  • @ Zelda dude



    Door de motion controls heb je alle controle over het spel waardoor je er nog meer in wordt gezogen denk ik. En wat Chris al zei, mak je niet druk Miyamoto maakt er toch wel een meesterwerk van!

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren