1. "Iedereen wil zichzelf wereldkampioen zien worden"

"Iedereen wil zichzelf wereldkampioen zien worden"

"Iedereen wil zichzelf wereldkampioen zien worden"

Dit artikel delen

Over de auteur

Crew De redactie van InsideGamer.nl

Reacties

  • Video werkt niet? Edit: Laat maar, doet het nu toch :|

  • Voor mij wel.

  • Voor mij ook

  • hij werkt !!

    gewooon

  • Nein nein nein nein, Character Editors rule! Altijd weer vind ik het zalig: Oblivion, PES, Saints Row 2, ik houd echt van een goed uitgewerkte Character Editor met veel mogelijkheden. Het systeem van Mass Effect met Shepard is wel goed uitgewerkt. Niet dat het in elke game nodig is maar vaak is het een toegevoegde waarde, sommige games lenen zich er minder voor zoals Assassin's Creed of God of War. Kale personage for the win. Ik ga vaak voor het Padre(Zidane) kapsel.



    Gear collecten zoals Jelle in WoW vind ik dan weer extreem lameeeeee. Vaak moet je dan in MMO's >100 uur farmen om een qua statistieken evenwaardig stukje armor te bemachtigen. Ik vind het leuk maar wil niet te hard moeten werken voor iets virtueel. In MMO's zijn de duurste en moeilijkst te bekomen armors niet noodzakelijk het mooiste of het beste, het zijn gewoon zielige virtuele statussymbolen.



    Coole discussie wederom, uitgespeeld is wel een geslaagd concept. Kijkersvragen vind ik wat overbodig, daar kan het forum voor dienen. Jelle's openbaring als keiharde Power Rangers fan is dan weer mooi meegenomen. Volgens mij droomt hij al jaren van een volwaardige Power Rangers game op de 360.


  • video doet het niet

  • @360_player:

    De advertentie werkte bij niet mee, paar keer de pagina vernieuwen tot hij het doet.



    OT:

    Een personage dat al af is zorgt vaak voor meer diepgang in het verhaal, zoals dat inderdaad bij GTA 4 het geval is. Daarom ben ik het er mee eens dat er een vast personage moet zijn, hoewel de oplossing van Mass Effect wel goed is.


  • WOW, jij bent cool XD Maar ja het is wel zo. Als je gewoon een cool personage ziet dan heb je daar eigenlijk wel respect voor :P Zelf vind ik het wel leuk om een eigen personage te maken, hierdoor wordt je er meer bij betrokken. Maar, als er gewoon een goed standaard personage of echt zo'n stereotype in een game hoort dan moeten de makers dat behouden.

  • Leuke video weer ;)

  • vind het bij mass effect idd wel goed geregeld. als je de moeite niet wil doen om een puppeke te maken kun je aan de slag met het standaard personage. ik vind het zelf wel vet om zelf een mannetje in elkaar te draaie

  • Ik vind de optie om een eigen personage maken altijd erg leuk, omdat ik het af en toe wel tof vind om creatief bezig te zijn.

    Dan ben je er best trots op als je dat bepaalde personage hebt gemaakt, of iets dergelijks. :P



    Maar bepaalde games zijn inderdaad beter met een vast personage. ;)

  • Baloe de beer XXDDD!!!!



    Een personage moet er natuurlijk wel een beetje goed uitzien. Met 'goed' bedoel ik niet meteen 'bij het spel/bij zijn rol passend', maar gewoon in-de-smaak-vallend.



    Dit is weer heel iets anders dan 'als je er zelf maar niets aan hoeft te doen'. Je kunt ze niet echt vergelijken, vind ik. Sommige spellen hebben gewoon een hoofdpersonage nodig, andere spellen hebben weer een personage nodig die je er HELEMAAL zo uit kan laten zien als je zelf wilt. Dit soort spellen zijn dan eigenlijk vooral MMORPGs (zoals Baloe al zei, je moet je onderscheiden!) of 'leve-de-lol' games. Inderdaad, Saints Row.


  • Ik vind het vaak juist WEL leuk om zelf aan een main te sleutelen, maar niet om er mee te identificeren (ze lijken nooit op mij) maar om een verhaal om te verzinnen, en redenen waarom ik bepaalde keuzes maak (dus echt gaan RP'en)



    dit werkte voor mij erg goed in grote RPG's zoals Fallout en Oblivion maar ook in smackdown vs raw (waar ook "verhaal" in zit)



    dit geeft een zeer hoge replay waarde, iets wat je anders laat vallen


  • Leuke video weer. Ik hou ervan om de personages te spelen zoals bedoelt in RPG's. Dus in Golden Sun had ik Isaac, in Mass Effect had ik de normale John Sheppard etc. In MMO's is uiterlijk een heel ander ding, daar is het vooral ook 'image'. In RPG's ben je de enige die het spel speelt.



    Aangezien ik het toch anders vergeet, hier alvast een vraag voor de volgende keer;



    Denken jullie dat het uitmaakt welk type gamer een review doet van een game en hoe kijken jullie tegen dat dilemma aan?

    Even ter verduidelijking; RTSen worden meestal op een gameredactie door iemand gereviewed die RTSen leuk vindt, en niet door iemand die FPSen leuk vindt, hoewel sommige RTSen misschien leuk genoeg zijn om ook door die doelgroep gespeeld te worden.

    En hoe bepalen jullie een eindcijfer? Is het democratisch, of wie het hardst schreeuwt?

    (misschien is dit allemaal wel genoeg voer voor een hele aflevering…)





  • dat de mogelijkheid bestaat om je character aan te passen is mooi meegenomen en in sommige gevallen ook echt nodig.

    Maar ben het zelf een beetje beu, ik wil gwn een game spelen en met wie ik dat doe, maakt mij eigenlijk niet uit.

  • Waarom lijkt op de homepage wanneer je dit artikel aan klikt alsof Gerard aan tafel zit? Een uitzending die we nog moeten zien?

  • Baloe de beer? uhh… wtf?



    En welk pakketje kwam er binnen op 10:25? Een coole collector's edition van een game die nog niet uit is?

  • Op de frontpage staat idd een ander filmpje:P

    En waar is die ene vent, die er altijd bij zit? Ik mis hem.

  • huh? Ik dacht dat Yuri weg was…

  • excuses, ik bedoel Youri…

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren