1. Zwaaien met je zwaard in Hellion: Mystery of the Inquisition

Zwaaien met je zwaard in Hellion: Mystery of the Inquisition

Zwaaien met je zwaard in Hellion: Mystery of the Inquisition

Dit artikel delen

Over de auteur

Crew De redactie van InsideGamer.nl

Reacties

  • Dit ziet er frustrerend uit zeg.

  • Waar gaat dit over? Als het zwaard UIT het lichaam wordt getrokken vind ik het er onnatuurlijk losjes uitzien, moet veel stijver.



    En verder zou dit leuk kunnen zijn om met motion control te spelen lijkt me.

  • Wel jammer dat als de tegenstander out of range is, je toch nog blokgeluidjes hoort

  • Ziet er behoorlijk goed uit, een beetje de Oblivion vechtstijl. Me likes, eentje om in de gaten te houden.

  • lijkt me een baggergame, ik denk dat het heel snel gaat vervelen. alle animaties zijn hetzelfde, ik zag hem 2 keer op dezelfde manier hem in zijn borst steken…

  • soms zijn die arm beweging echt onrealistisch maar volgens mij hebben jullie een fout gemaakt want dit is denk ik geen shooter

  • Het lijkt of hij niet eens raak slaat.

  • Komt niet echt dynamisch over. Het ziet er inderdaad nogal frustrerend uit, alsof je na je input steeds twee seconden moet wachten voor je volgende beweging (fight night stijl zeg maar)

  • Dat camera werk is erg slecht. Ik word dr duizelig van. En als dat hoofd van die kerel zo makkelijk dr af gaat, wrm trekt hij het er dan niet af, of gebruikt een nagelschaartje ofzo.

  • Ik zit zelf al een tijdje op zwaard vechten, maar dit slaat helemaal nergens op… en zwaarden waren niet zo scherp dat je even door malien en een gambeson heen snijd…

  • Een directe steek van een zwaard kan zich door malien heen steken. Het is vooral een goede bescherming tegen directe slagen in het verlengde van het zwaard.



    Maar die animaties mogen nog wel even flink aangepast worden. Heb in een visfabriek gewerkt op mijn 18e … kan je vertellen dat je zelfs met het scherpste mes niet met gemakkelijk door een vis heen komt. Laat staan een mens. Die gasten wegen boven de 120 kilo met een harnas aan. Je kan je zwaard niet zo gemakkelijk in en uit iemand halen.

    Ook ledematen gaan er niet zo makkelijk af. Je moet eerst door een laag bescherming heen, dan door het vlees waarna je dusdanig hard moet slaan om door het bot heen te komen. Misschien dat je dat lukt met een katana, maar niet met een zwaard van 40 kilo die je in een pols beweging de andere kant "opzwiept".



    Als het inderdaad zo is dat ze voor realisme willen gaan dan moeten ze meer doen aan de slag van een zwaard, want dit ziet er nogal brak uit



Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren