1. Microsoft snijd zichzelf in de vingers.

Microsoft snijd zichzelf in de vingers.

De website http://www.360-gamer.com houdt op dit moment een onderzoek naar de betrouwbaarheid van de Xbox 360. De eerste conclusies zijn dat meer dan de helft van alle 360's al een keertje het reparatiecentrum van binnen heeft gezien. 59,35% van alle gamers geeft aan dat zijn Xbox 360 al één of meerdere keren opgehaald is door UPS.

Bron: Fok!games

Conclusie?

Heeft Microsoft haar nieuwste telg een jaar te vroeg op de markt gezet, uit angst voor Sony's krachtpatser? Het kan zo zijn natuurlijk. Maar waarom liegt Microsoft over de cijfers, zelf zeggen ze dat het uitval percentage om de 5% procent ligt. Terwijl de feiten duidelijk uitwijzen dat het uitval percentage om nabije de 60% ligt. Volgens mij heeft Microsoft inderdaad hun Xbox360 te vroeg op de markt gebracht, want ook het hele gedoe rondom de laser (die krassen maakt in de cd's) geeft Microsoft niet thuis en doen alsof het de schuld van de gamer zelf is. Dat is klantonvriendelijk, ik weet nog heel goed dat Microsoft de beste klantenservice had met de Xbox, zijn ze die positie nu aan het verliezen?

Dan mag je toch stiekem uitdrukken dat Sony het gewoon heel goed gedaan heeft, een ijzersterke console op de markt zetten met alle toekomstige snufjes erin. En ook de betrouwbaarheid is tot nu toe 100%. De console maakt in tegenstelling tot de Xbox360 geen geluid en kan het qua kracht makkelijk mee met de 2de generatie games op de 360. Kortom en voorzie wederom een mooie toekomst voor diegene die een PS3 hebben gekocht.

Groet

Sacred

Dit artikel delen

Over de auteur