BioWare past 'onflatteuze' camerahoeken aan in Mass Effect: Legendary Edition
Andere camerastandpunten in plaats van aangepaste animaties
Walters vertelt dat BioWare een aantal zaken heeft aangepast om de vrouwelijke versie van protagonist Shepard in lijn te brengen met de mannelijke versie. Zo zijn gezichten subtiel aangepast en enkele animaties gewijzigd.
"Wat de animaties betreft konden we die niet te veel aanpassen, maar er zijn momenten waarop je de camera kunt veranderen zodat spelers er niet op focussen. "Zo is er een animatie van de mannelijke Shepard waarbij hij met z'n benen wijd zit en de camera laag staat. Als je dan een rok draagt als de vrouwelijke versie, dan komt dat nogal onflatteus over."
Ook zegt Walters dat er enkele camerastandpunten zijn aangepast die bijvoorbeeld focussen op het achterwerk van personages als Miranda. "In sommige gevallen zeiden we: oké, hier kunnen we een aanpassing doen'."
Mass Effect: Legendary Edition betreft een collectie van remasters voor de PlayStation 4, Xbox One en pc, met 'aanvullende verbeteringen' voor de PlayStation 5 en Xbox Series X en S. De game verschijnt op 14 mei.
Over de auteur
Reacties
-
Meta_coola "Ook zegt Walters dat er enkele camerastandpunten zijn aangepast die bijvoorbeeld focussen op het achterwerk van personages als Miranda."
Erg erg spijtig. Wat een preutsheidAshley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan
-
Heer Mida Ach, zo zie je maar dat videospellen niet puur kunst zijn maar ook gewoon een product dat aan de man gebracht moet worden als een stofzuiger. Als je kunst maakt met puberale randjes zoals de shots op Lawson's reet en tieten, sta er dan achter. Ook tien jaar na dato. -
The-wizard-of-Oss @Heer Mida eens. -
rpenning We leven in rare tijden waar de Twitch sletten en only fans hoeren uit de grond komen gepopt alsof het lente is xd maar een achterwerk ik een game gaat te ver hoor. Heel vreemd