1. Cyberpunk 2077-sidequests krijgen diepte en betekenis

Cyberpunk 2077-sidequests krijgen diepte en betekenis

Sidequests net zo belangrijk als de main story

Volgens een artikel over Cyberpunk 2077 in Edge magazine, gaan personages en kleine gebeurtenissen die weinig tijd krijgen in de main story meer diepte krijgen in sidequests.

In een samenvatting van het artikel geplaatst door Reddit-gebruiker Jackjackea, meld CD Projekt RED dat elke sidequest naar de standaard gemaakt gaat worden van de main story.

'Elke kleine missie moet een sterk verhaal op zichzelf zijn. We willen voorkomen dat sidequests maar bijzaak zijn om het spel uit te spelen, een tussendoortje puur bedoeld om de tijd te overbruggen tot de volgende opdracht die er wel echt toe doet.'

'We vinden het belangrijk dat spelers op veel verschillende manieren een missie kunnen oplossen. We gaan hierin verder dan wat is gebruikelijk in videogames. Onze filosofie voor quest-design is niet te limiteren: als de speler iets logischerwijs kan doen, dan moet dit kunnen, en anders moeten we een goede reden geven waarom dit niet mogelijk is.'

Cyberpunk 2077

CD Projekt RED heeft laatst de eerste gameplay beelden laten zien van Cyberpunk 2077. Het is nog steeds niet duidelijk wanneer Cyberpunk 2077 gaat uitkomen, maar het spel moet verschijnen voor Xbox One, PS4 en PC.

Dit artikel delen

Over de auteur

Geert de Wekker Redacteur bij Insidegamer.nl en Gamer.nl. Volgt vanaf de start de hele Pokémon-franchise van Game Boy tot Nintendo Switch. Maar is ook een grote fan van games als WWE, Kingdom Hearts en de Batman Arkham series.

Reacties

  • Dus net als bij The Witcher 3. Geweldig.
    Net AC Origin uitgespeeld en hoewel de main story er mee door kon waren de side missies tergend slecht.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren