1. Metal Gear Solid-verfilming niet gebaseerd op een game

Metal Gear Solid-verfilming niet gebaseerd op een game

Nog geen spraken van casting

Jordan Vogt-Roberts, de regisseur van de Metal Gear Solid-film vertelt in een interview dat het niet gebaseerd is op een bepaalde game.

Vogt-Roberts legde het interview af tijdens de Comic-Con in San Diego en zei toen: “We’re not exactly adapting something verbatim as ‘this game,’ but we’re also not just going to throw it out in a crazy Dark Tower way that it completely disregards why fans love the thing.”

Vogt-Roberts meldt dat hij erg trots en vol spanning is en dat de film trouw zijn aan Kojima's visie voor de game. Voornamelijk hoe er met verschillende periodes wordt omgegaan is volgens Vogt-Roberts nog nooit gedaan. De regisseur zegt daarnaast dat de film geen drie-actenstructuur heeft, omdat hij denkt dat mensen het mensen verveeld.

Metal Gear Solid

Over zijn samenwerking met Hideo Kojima zegt de regisseur dat hij hem heeft verteld dat hij zoveel mogelijk opties moet verkennen. Volgens Vogt-Roberts zei Kojima tegen hem: “Do what I would do, betray your audience.”

“My goal really is to try and translate what the fans want and expect, and to really take the unwieldy, amazing, decades-spanning timeline and have a way to make part of that make sense as a film,” aldus Vogt-Roberts over zijn eigen inzichten over de verfilming.

Over de casting heeft de regisseur niet veel te zeggen, aangezien het script net is ingeleverd. Eerst moet de studio het script goedkeuren, voordat er gekeken wordt naar acteurs.

Dit artikel delen

Over de auteur

Pablo Bool Ik ga graag eindeloos dood in Dark Souls en speel nog steeds intensief Call of Duty 4 (mods) op de pc. In Fortnite: Battle Royale mag je mij ook graag komen afschieten. Daarnaast duik ik graag in obscure technoplaten rond de jaren 90

Reacties

  • Mooi zo, zou niet eens kunnen ook denk ik.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren