1. Neil Druckmann is nu mededirecteur van Naughty Dog

Neil Druckmann is nu mededirecteur van Naughty Dog

Hij blijft echter regisseren en schrijven

Neil Druckmann is gepromoveerd naar mededirecteur van Naughty Dog.

Druckmann was de regisseur van games als The Last of Us, The Last of Us: Part 2 als Uncharted 4: A Thief's End. Hij zal naast Evan Wells, die al jaren als directeur voor Naughty Dog functioneert, werkzaam zijn.

In een blogpost van de studio werden meer details over de promotie uit de doeken gedaan. Druckmann is al sinds 2004 werkzaam bij Naughty Dog en werd drie jaar geleden al tot vicepresident uitgeroepen. Alison Mori en Christian Gyrling nemen de positie van vicepresident over.

Via Twitter liet Druckmann weten dat hij nog altijd blijft regisseren en schrijven binnen de studio. Tegelijkertijd wil hij nieuw talent binnen Naughty Dog klaarstomen.

Het is niet bekend wat de volgende game van Naughty Dog wordt. Wel wordt er voor zover bekend nog altijd aan een multiplayermodus voor The Last of Us: Part 2 gewerkt.

The Last of Us Part 2

Dit artikel delen

Over de auteur

Reacties

  • Hopelijk doet hij wat aan de werkomstandigheden. Naar verluid hebben de werknemers het daar vaak nogal te Druckmann.
  • @benjaminben

    Uitgekauwde woordgrap, maar je hebt natuurlijk wel helemaal gelijk. Verder gun ik Druckmann het beste en wens ik hem veel succes met de nieuwe functie. Zolang hij maar blijft schrijven! De games van Naughty Dog zijn, mede door hem, fenomenaal.
  • Dit is zeker weten een zeer zelfbewuste en uitgekauwde kutgrap, maar das nog geen reden om em niet te maken Rallie. Juist kutgrappen moeten gemaakt blijven worden, anders herken je de goede niet meer.

    De inhoud van mn opmerking ging t btw meer om, ik voel toch een wat bittere nasmaak bij het spelen van games waarbij ik weet dat de ontwikkelaar haar werknemers onder een zware druk heeft gezet. Heb liever een product gecreëerd met pure passie in handen.
  • @benjaminben Laat ik voorop stellen dat ik over de situatie die jij benoemd niets, maar dan ook niets weet. Maar is “zware druk” perse negatief? Wat mij betreft hoeft dat niet te betekenen dat een product niet met passie gemaakt wordt. Ik heb nu een aantal Naughty Dog games gespeeld en voel de passie van de gamemakers door de game heen. Dit kun je niet maken zonder passie of liefde voor het vak/de game…
  • @Rickieboy64
    Lees dit maar es ff;

    https://www.google.com/amp/s/www.playstationlifestyle.net/2019/07/25/former-employees-tell-naughty-dog-crunch-horror-stories/amp/

    Met werkdruk is niets mis, overwerken ook niet. Maar wat er bij oa ND gebeurt is echt niet oke. Passie zit er vast in, maar helaas ook veel leed. Dat laatste moet niet mogen gebeuren. Neem bijvoorbeeld Stardew Valley, dat is een en al passie. Dat speel ik zoveel liever ;)
  • Als chuckman morgen onder een bus komt zal ik er geen traan onder laten. Zijn idee van een verhaal vertellen is niet het mijne.
  • @dezwarteziel
    Hij zal ook geen traan laten als jij morgen onder een bus komt..
  • Gelukkige blijft hij ook actief als schrijver/regisseur.
    Tlou2 was mijn favo ps4 game. Tlou1 mijn favo ps3 game.
  • Goed nieuws… kijk enorm uit naar de nieuwe games! Hoop dat ze ook verder gaan met the last of us

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren