1. Nieuwe gameplay-beelden multiplayer-modus Modern Warfare onthuld

Nieuwe gameplay-beelden multiplayer-modus Modern Warfare onthuld

Nieuwe functies en vechttechnieken worden frequent gebruikt

Er zijn nieuwe gameplay-beelden vrijgegeven van de multiplayer-modus in Call of Duty: Modern Warfare.

De nieuwste titel uit de Call of Duty-reeks: Call of Duty: Modern Warfare, richt zich veel op het verbeteren van de in-game beeldkwaliteit terwijl de ervaring hetzelfde moet blijven voor de speler. De multiplayer-modus moet min of meer hetzelfde aanvoelen en vooral herkenbaar blijven voor de fans. De game doet qua snelheid zelfs denken aan de eerste drie Modern Warfare-games, waarbij je weinig kogels nodig had om iemand neer te schieten.

Modern Warfare

De nieuwste Call of Duty-titel maakt gebruik van een nieuwe engine, de animaties en audio maken een significant verschil met de vorige Modern Warfare-spellen. In de nieuwe gameplay-video is goed te zien dat de combat hetzelfde is gebleven ondanks de betere beeldkwaliteit dat de nieuwe engine genereert. Een andere kleine, maar opvallende toevoeging aan de multiplayer-modus zijn de acuut opduikende rookpluimen tijdens gevechten. Deze rookpluimen lijken op voorhand wellicht geen significante verandering te brengen in de gameplay, maar de rookpluimen kunnen er nét voor zorgen dat de speler aan een gevecht kan ontsnappen of een killstreak kan voortzetten. Hetgeen dat wellicht het meest opvalt in de video van 24 minuten, is het frequente gebruik van de nieuwe mount-functie. Dit is de optie om door de rechterstick in te drukken, je wapen op een object of tegen een muur te plaatsen. Het lijk er op dat deze nieuwe vechttechniek een nuttige toevoeging gaat zijn in Call of Duty: Modern Warfare.

Bekijk hieronder de nieuwe gameplay-video van de multiplayer-modus in Call of Duty: Modern Warfare.

Call of Duty: Modern Warfare verschijnt op 25 oktober voor PlayStation 4, Xbox One en pc.

Dit artikel delen

Over de auteur

Cody van den Bogert Redacteur bij Gamer.nl en InsideGamer.nl. Enorme Zelda-fanaat en Mr. Fifa, houdt van spellen met een open wereld zoals The Witcher en voorlopers hiervan zoals Donkey Kong 64. Ook altijd in voor een potje Overwatch en Rocket League. Wacht nog steeds op Skate 4...

Reacties

  • laat me raden, ze gebruiken oude Engine….
  • @Darkempire
    Nee, ze gebruiken elk jaar een verbeterde engine. Zo ook bij MW. Compleet nieuwe engines zijn sowieso heel erg zeldzaam. Meestal zijn "nieuwe" engines een fork van een andere engine, die hevig aangepast is. Een engine "nieuw" noemen is meestal meer marketing dan waarheid.

    Moet wel zeggen dat de versie van de engine Treyarch minder mooi is dan van Infinity Ward of Sledgejammer. Die engines zijn ten tijde van World at War al gesplitst, dus verschillen het meest van elkaar. Die van Sledgehammer pas bij Advanced Warfare, dus die lijkt meer op de huidige IW-engine. Weet niet of IW en Sledgehammer nog steeds dezelfde code base qua engine onderhouden.

    Je vindt het er niet goed uitzien ofzo? Want dan ben je één van de weinige.
  • Dit zijn officiële beelden? Want er zijn wel meer beelden vrijgegeven. Het internet staat vol met beelden. Drift0r heeft zelfs een video van 2 uur.
  • Het ziet er wel lekker rauw uit ofzo.
  • Ik vindt het grafisch niet helemaal cutting edge, maar misschien zal betere graphics de framerate zodanig beinvloeden dat snelle actie niet meer kan.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren