1. Patch notes voor Modern Warfare en Warzone bekendgemaakt

Patch notes voor Modern Warfare en Warzone bekendgemaakt

Een hele waslijst

Ontwikkelaar Infinity Ward heeft de patch notes voor de mysterieuze update voor Call of Duty: Modern Warfare en Warzone bekendgemaakt. De update moet binnenkort uitkomen.

Afgelopen week liet Infinity Ward weten dat er een update zou komen voor Call of Duty: Modern Warfare en Warzone, maar wat gamers precies konden verwachten, werd niet verteld. Ook is de update alleen voor de consoles en niet voor pc, wat natuurlijk een hoop vragen opriep.

Nu heeft Infinity Ward de patch notes uitgebracht en de update is niet zo wereldschokkend als we wellicht hadden verwacht. Voor Warzone is er bijvoorbeeld een nieuw item: de Armor Satchel. Met deze handige zak kan de speler tot 8 armor plates dragen (was 5). De satchels duiken op in loot crates en die worden gedropt als de speler een vijand uitschakelt. Mochten spelers de hoop hebben dat er al bepantsering in zit heb je pech: het is letterlijk een tas waar spelers meer meuk in kunnen stoppen.

Daarnaast is in Warzone ook het tempo én de snelheid van de gascirkel aangepast én is ineens de vrachtwagen weer terug in de game in de Solo-modus. Mocht de speler vinden dat de 'cargo truck' teveel voordeel opleverde: deze is generfed. De topsnelheid, draaisnelheid en versnelling is flink de kop ingedrukt. En mochten spelers willen weten hoe goed zij het doen tijdens het spelen: het scoreboard is direct te zien in het pauzemenu.

De update pakt ook een aantal algemene problemen aan zoals de 'deadzone' van controllers. Je hebt na de update (volgens Infitiniy Ward) meer nauwkeurigheid.

Check de hele waslijst aan patch notes hieronder in het Engels.

Warzone.jpg

GENERAL FIXES:

Added a Challenges tab to the main multiplayer screen for easier access

Adjusting how the audio is played for the Precision Airstrike so it follows the plane more precisely

Fixed a bug where players using KBM in Game Battles could make custom weapon blueprints that could also be used in multiplayer or Warzone.

Currently, white text will appear when someone is speaking, regardless of team. Now, when someone is on an enemy team, their text will appear red.

Fix for an exploit on Hackney Yard while playing Infected

Fixed a bug that would prevent players from being able to melee an enemy while on top of an ATV

Various out of bounds and exploit fixes

After the last update, Talon’s character model appeared stretched with graphical corruption issues while in the squad walk. This has been fixed

Fix for some Season 3 emblems appearing with incorrect text

Fixed an issue with Kreuger’s eyes while completing a finishing move

Fixed a bug where some watches were appearing in the wrong direction when gesturing

Fixed a bug where players could lose the option to pick their favorite Faction in the Operator menu

Fixed a bug where white lighting could be seen while moving or firing a weapon near specific locations

Added a gamepad-only Deadzone option that allows players to adjust the inner range in which stick input will not be registered.

Fixed an issue that prevented Party members from editing their CDL Loadouts when the CDL Quick Play Filter was active.

Fixed an issue where the Auto Run feature would stop when players opened their in-game text chat.

Fixed an issue that prevented players from zooming in/out on the Tac Map if Jump was bound on Mouse Wheel Up/Down.

WEAPONS:

Fix for a bug where completing the completionist challenges for the SKS are unlocking the associated camos for the Renetti

Fix for a bug where unlocking camos for the SKS was inconsistent with other camo challenges for marksman rifles

Fixed a bug where the “Hard Wired” skin for Alex would appear in thermals while Cold Blooded is equipped

WARZONE:

The ability to view available XP tokens is not visible in the Warzone Menu. This has been fixed.

After being brought back into the match, a player was in a state where they couldn't interact with the team’s loadout drop, and they had the revive prompt on them even though they were alive. This has been fixed

Adjusted the speed and sizing of the circle

We’ve added the cargo truck back into BR Solos with reduced turning speed, acceleration, and top speed

Moved the scoreboard to be visible in the pause menu

Fix for an issue where the After-Action Report was not displaying the total team earnings

Fixed a bug where players were unable to equip Armor Plates while Dead Silence is activated

New item – Armor Satchel – finding one of these allows you to carry up to 8 armor plates instead of 5. These drop on death and can be looted by other players. These do not contain any armor plates by default, only increase the player carry amount. Guaranteed reward upon completing Scavenger contracts (replaces Gas Mask as the guaranteed item)

Gas mask will remain rare in loot and purchasable at the Buy Station.

Plunder: Plunder Rating

When you finish a match of plunder you’re now given a rating in the form of a coin. Bronze, Silver, Gold, Platinum and more! The more cash your team collected the cooler the coin. Get above 3.5 Million to find out the highest rating!

SPECIAL OPERATIONS:

Fix for a bug where selecting the USEF 1 skin for the Mil-Sim Operator appears as the default skin in Co-op

The Munitions Shop can now be accessed while in the safehouse at the beginning of each Special Operation.

Operation Crosswind: Fixed various situations where players could get stuck outside of the plane when the rest of the team regroups.

Fix some rare instances where players in last stand could be revived, or have started a self-revive, but still bleed out anyway.

Fix an instance where the player's revive icon color could quickly shift from blue to red after they had been successfully revived.

Fixed players being able to exit a Juggernaut suit, and then gain the ability to revive others even if they themselves were in last stand.

Operation Harbinger – Players can now exit the safehouse earlier and ‘capture’ the first intel item faster following the dialog from Kamarov.

Operation Harbinger - Fixed missing audio on the large cargo truck.

Operation Crosswind - Fixed some instances of soldiers giving armored hitmarkers, but not having visible armor.

Fixed an issue where a syringe could be seen floating while reviving a teammate.

Fixed an issue with helicopter audio.

PC:

Fix for a bug where players using a Vega64 GPU could see corrupted outlines around their character models and weapons.

Fixed a crash that occurred to players using a GeForce 900 Series graphics card when they loaded the Crosswind Special Operations Mission.

PLAYLIST UPDATE

Modern Warfare

Blueprint Gunfight

Reinfected Ground War

3v3 Cranked Gunfight

Shoot the Ship 24/7 (includes Cranked and Grind!)

Warzone

Solos, Trios, Quads

Plunder Trios

Most Wanted Contract – Instead of a random Operator being marked on your Tac Map, you are voluntarily putting a Bounty on yourself for any squad to see in Verdansk. Of course, this great risk does have some great rewards…

Dit artikel delen

Over de auteur

Dennis Mons Contentcoördinator/hoofdredactie voor InsideGamer.nl en een beetje van alles en nog wat bij de rest van die game-apies hier op de redactie. Dol op action/adventure, arcaderacers, turn based strategy, stealthgames en Tetris. Metalhead maar ook liefhebber van folk, klassiek en blues. En speel verdomd veel pool (9-ball & 8-ball).

Reacties

  • Mijn inziens moet er voor PS4/Xbox zo snel mogelijk de optie "Console only" komen voor crossplay. Vooral voor de Xbox, aangezien je daar geen Warzone kunt spelen als je crossplay uit hebt staan…
  • @Gaaiz
    Sowieso vind ik dat crossplay met de PC uit moet worden gezet. PC mensen zijn veel sneller dan mensen op de console. Daarnaast wordt er gezegd dat ze met een controller spelen op de PC maar dit kan ook gemanipuleerd worden waardoor PC gamers alsnog een voordeel hebben.
  • @Snafu9
    maar ik speel met mijn zwager en die speelt op PC, dus ik vind het wel handig!
  • @Soon.
    Daarom opper ik ook voor de optie console only, en als je een fireteam joint met PC spelers kom je in de PC lobby terecht. Probleem opgelost zou je zeggen..
  • @Snafu9
    Het switchen van controller naar M&K gedurende een match is mij nog niet gelukt. Maar verder eens met de voordelen van spelen op een pc. De rendering op de pc is ook vele malen beter en stabieler dan op de PS4
  • @Snafu9
    Niet console only, maar misschien eerder controller only. Dit wordt al zoveel mogelijk gedaan, maar soms kom je bij MK spelers terecht.
  • @CerandoX.nl
    Er zijn gewoon trucs om in het spel herkent te worden als controller terwijl je met MK speelt. Daarnaast schijnt het ook mogelijk te zijn om eerst je controller te selecteren en op het moment dat je begint met spelen je MK aan zet. Hierdoor zit je dus in een server met controllers terwijl je dus een duidelijk voordeel hebt met MK. Kortom je ontkomt er dus niet aan. Heb al menig frustratie gehad dat ik ben doodgeschoten op manieren die alleen mogelijk zijn met MK.
  • @Snafu9
    Voordat je matchmaking in gaat moet je een keuze maken tussen MK en controller, zodra het spel aan het zoeken is naar een game kun je al niet meer via de game switchen van input, ook niet tijdens de match. Dit geldt overigens ook voor PS4 en Xbox, waar je ook een muis en toetsenbord op kunt gebruiken en op dezelfde manier moet kiezen. Tussentijds is het onmogelijk om van input te switchen via de game.

    Je kunt ook in een gemixte MK en controller lobby terechtkomen, dit staat los van de keuze die je maakt en is random. Dit zouden ze wel kunnen uitzetten, zodat er alleen lobby's mogelijk zijn van dezelfde input, ongeacht welk platform, want zoals ik al zei ondersteunen zowel de PS4 als Xbox ook MK.

    Daarnaast zou je natuurlijk via een virtuele controller op Windows wel een controller kunnen simuleren die mapped naar MK, maar je kunt eigenlijk precies hetzelfde doen op de PS4 of Xbox via een USB dongle. Dit is gewoon cheaten, iets waar ze andere maatregelen tegen moeten nemen. Zoals Battle Eye of Easy Anit-Cheat gebruiken, i.p.v. hun eigen houtje touwtje maatregelen.
  • Wat zijn ze bij IW echt aan het doen met PS4 updates. Even een normale update can 10gb om vervolgens nog een "compatibility data pack" van 18gb te eisen.
    In de woorden van Rob Geus "Man man man, wat een ellende" .
  • @AWESOMEDUDE3
    Ja heb exact hetzelfde. Ik vind het niet normaal dat deze game meer GB zuigt op je PS4 dan een Red Dead Redemption 2. Volgens mij kunnen ze makkelijk de pakketten kleiner maken maar doen ze het gewoon niet omdat dit te veel tijd kost. Overigens heb ik ook nog CoD WWII op me PS4 en die zuigt ook al 117GB bij mij. Heb toch al aardig wat spellen van mijn PS4 moeten halen om MW draaiende te houden terwijl ik een PS4 heb met 1TB. Daarnaast snap ik ook niet dat MW Warzone niet los koppelt van de normale multiplayer als het gaat om downloaden en opslag op de PS. Als je de normale game gekocht heb en niet de gratis versie. Al hoor ik van een vriend van me die de gratis versie heeft dit ook al snel oploopt naar de 100GB om de gratis content te kunnen spelen.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren