1. PUBG-studio: 'Prestatie-updates krijgen hoogste prioriteit'

PUBG-studio: 'Prestatie-updates krijgen hoogste prioriteit'

PUBG Corp. laat via Steam weten de kritiek rondom prestatie-updates voor PlayerUnkown's Battlegrounds te hebben gehoord. Volgens de studio krijgen deze updates vanaf nu de hoogste prioriteit.

Specifiek zegt het team op Steam: "Although we’ve made some meaningful improvements to PUBG, we’ve fallen short in other ways. Players have rightfully called us out for failing to address complaints about performance, and recently we haven’t done the best job of communicating about the changes we’re making to the game. Today we want to change that by talking in-depth about the things we’re prioritizing."

De PUBG-studio laat weten dat de nadruk vanaf nu komt te liggen op performance, server-side optimization, en anti-cheating. Wel maakt het bedrijf duidelijk dat de ontwikkeling van maps, gameplay en cosmetische niet stil komt te liggen, ondanks dat deze elementen geen prioriteit hebben.

PUBG Corp. meldt dat er momenteel gewerkt wordt aan prestatie-updates. Zo blijkt dat de GPU overbelast wordt wanneer spelers in een auto in een korte tijd over verschillende soorten ondergrond rijden. Dit komt omdat er te veel processen tegelijkertijd worden uitgevoerd. Het probleem zou met de volgende prestatie-update opgelost moeten zijn.

Ook gaan updates in de toekomst direct live wanneer ze klaar zijn; er wordt vanaf nu niet meer mee gewacht tot de updates kunnen worden opgenomen in een grotere patch.

pubg wharehouse

Dit artikel delen

Over de auteur

Pablo Bool Ik ga graag eindeloos dood in Dark Souls en speel nog steeds intensief Call of Duty 4 (mods) op de pc. In Fortnite: Battle Royale mag je mij ook graag komen afschieten. Daarnaast duik ik graag in obscure technoplaten rond de jaren 90

Reacties

  • ''Ook gaan updates in de toekomst direct live wanneer ze klaar zijn; er wordt vanaf nu niet meer mee gewacht tot de updates kunnen worden opgenomen in een grotere patch.''

    Normaal een fan van, maar ik heb het idee (en lees dat ook terug op internet) dat PUBG zo slecht geoptimaliseerd is dat elke keer als je IETS aanpast aan je bron map, je de hele map weer mag gaan downloaden. Wat er dus voor zorgt dat de gemiddelde patch meteen 9gb aan data is..

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren