1. Speler maakt eigen ‘Lost Levels’ in Super Mario Maker 2

Speler maakt eigen ‘Lost Levels’ in Super Mario Maker 2

32 levels in totaal

Een fan heeft zijn eigen ‘Lost Levels’-collectie gemaakt in Super Mario Maker 2. Hij deelde zijn creatie op Reddit.

Onlangs werd er in een grote update een wereldbouwer aan Super Mario Maker 2 toegevoegd. Een speler heeft de kans gegrepen om zijn eigen collectie aan ‘Lost Levels’ te maken in de game. De maker heeft zijn collectie gebaseerd op Super Mario Bros. 3 met als doel om: “Mensen een fijne en relaxte ervaring te geven tijdens het spelen en ze het gevoel te geven dat ze een nieuwe set aan klassieke levels aan het spelen zijn”.

De wereld met 32 levels is nu te vinden met de code: FDF-VT6-KDF. De collectie houdt zich volledig vast aan de mechanieken en ontwerpregels uit Super Mario Bros. 3. Super Mario Maker 2 is nu uit op de Nintendo Switch. Lees hier onze review over deze game.

Super Mario Maker

Dit artikel delen

Over de auteur

Jolien Mauritsz Ik ben een echte rpg-liefhebber. The Legend of Zelda, The Elder Scrolls en Pokémon behoren tot mijn grote favorieten. Verder speel ik ook graag simulatie games zoals de Sims, Story of Seasons en Stardew Valley. Verder lees ik graag een goed fantasyboek en volg ik verschillende anime- en manga-series. Ja ik ben een echte nerd.

Reacties

  • Ga ik wel even checken zometeen. Thx voor de info!
  • Ik vind het echt geweldig hoe veel tijd mensen hierin steken om deze game zo levend mogelijk te houden. Speel het nog steeds met veel plezier
  • Ik ga m vanavond even bekijken.

    Zit nog steeds wel lekker in SMM2. Toch vraag ik me één ding af en misschien weten jullie het:

    Ik vind dat mijn levels maar bar weinig gespeeld worden en geheart worden. Ik denk dat mijn levels zeker niet de beste zijn die online te vinden zijn, maar de meeste zijn in mijn ogen wel zeer aardig (no bragging, op basis van statistieken worden mijn 'goede' levels 1 op 3 tot 1 op 5 gewaardeerd met een hartje)

    Hoe zorg ik ervoor dat ze vaker zichtbaar worden? Is er iets aan te doen?
    Ik speel soms levels die bij 'veelbelovend' staan en dan bijvoorbeeld 8 uit 20 scoren ofzo. Dan denk ik: o leuk even spelen en dan is het een level met drie platforms, waarmee je binnen vijf seconden klaar bent. Het level zelf is wss binnen tien minuten gemaakt. Dan vind ik het best frustrerend dat mijn levels waar ik best wat tijd in steek zo weinig gespeeld worden. En laten we eerlijk zijn: je maakt de levels toch in de hoop dat anderen het leuk vinden om te spelen.
  • @Luigi1985: Volgens mij moet je ze ook een beetje promoten online bijvoorbeeld op Reddit maar je kan ze ook zeker hier even delen, denk dat InsideGamers het leuk vinden om jouw levels te checken :)
  • @Luigi1985

    Hoe kan ik ze vinden? Heb de game nog maar een weekje, maar lijkt me leuk wat levels van IGers te spelen. Heb zelf 2 leveltjes gemaakt, maar vind het best lastig. Heb altijd veel ideeen, maar eenmaal bezig krijg ik het er totaal niet lekker in verwerkt.

    Vind een goed level maken toch veel moeilijker dan ik had verwacht.
  • @DefenseForceNL

    @HANTHEMAN

    Cool. De mijne is PVJ 9TD CQF


    Ben benieuwd wat jullie gemaakt hebben.

    Het is ook wel lastig hoor. Ben er soms wel een paar weken mee bezig, maar dan doe ik steeds even een half uurtje ofzo. Soms wis ik na een paar dagen weer een half level en begin ik weer opnieuw.
  • Nog een leuk feitje, het is gemaakt door een Nederlander :) heeft verder geen toegevoegde waarde maar toch leuk dat het van dichtbij komt :p
  • Buflen is de beste creator.
    Check zijn wereld: MMF-HSW-TBG

    Daar kan Nintendo nog een hoop van leren.
  • @Newgamessuck

    Ga ik is checken.
  • @Newgamessuck

    Nou ik heb zijn wereld bekeken een paar levels.op yt Zo briljant vind ik het persoonlijk niet. Veel al irritante levels die niet in een goede platform game thuis horen. Nee zelf ben ik niet creatief genoeg en de echt goede zelf gemaakte evels zijn echt spaarzaam dus daarom al heel lang niet meer aangeraakt. Wel veel plezier mee gehad trouwens. Maar als je toch iets goeds wil zien qua zelf iets creation check dan op yt gasten die dkc 4 met de snes graphics hebben gemaakt met alle assets uit de eerste drie delen vind ik veel beter dan de levels van deze speler in mm2
  • @smaakmaker

    Ik heb gister ook even geprobeerd. Ik vind de levels echt wel goed, maar wel verdomde moeilijk. Ik vind niet dat Nintendo hier van kan leren. Nintendo heeft een veel betere balans waardoor de levels beter aanvoelen.

    Die gast van dit topic had ik al eens iets van gespeeld zag ik. Ik heb er gisteren nog weer een heleboel van gespeeld en ik vond ze allemaal erg leuk (wel gemakkelijk). Het gaf me echt het SMB3-gevoel een beetje terug.

    Buflen gaat meer richting Celeste, maar dan net wat minder goed, waardoor je er niet mee door blijft gaan (ik althans).
  • @Luigi1985

    Ja ik vind Celeste ook overschat misschien is het daarom dat ik zijn levels niet zo goed vind. Maar kijk naar dkc 4 op yt zitten veel beter in elkaar.
  • @Luigi1985

    Ik vind je vergelijking met celeste spot on. Buflens levels zijn rond de 1,5% en 3% clear rate. Zijn creators die ver onder de 1% zitten. Daar vind ik het echt moeilijk worden. Buflen's levels zijn een uitdaging, maar altijd wel te halen als je blijft proberen (net als celeste).

    Beter of minder dan celeste. Ik vind het niet echt te vergelijken aangezien het andere games zijn. Ik geniet van beide. Wel weet ik dat de creator van celeste ook Mario Maker 2 levels heeft. Die zijn leuk, maar komen niet in de buurt van die van Buflen qua fun. Imo ook die van Nintendo niet. Deze mening wordt massaal gedeeld in de Mario Marker 2 scene. Buflen is daar een legend.
  • @Newgamessuck

    Ik vind het voordeel bij Celeste dat het sneller gaat. Respawn, vallen, opnieuw. Hier duurt het langer en je moet ook langere stukken afleggen.
  • Deze week even checken dan lijkt me wel tof.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren