1. Switch-versie Dark Souls: Remastered uitgesteld

Switch-versie Dark Souls: Remastered uitgesteld

Komt nu in de zomer

De Switch-versie van Dark Souls: Remastered is uitgesteld naar "deze zomer".

De game zou eerst op 25 mei verschijnen. Op PlayStation 4, Xbox One en pc komt de remaster nog wel op deze datum uit. Een precieze nieuwe releasedatum voor de Switch-versie is er nog niet.

Een duidelijke reden voor het uitstel is niet bekend. Bandai Namco haalt een oorzakelijk verband aan, maar houdt het vrij vaag. Daarbij is ook de bijbehorende Solaire of Astora-amiibo uitgesteld tot de Switch-versie van de game uitkomt.

Dit artikel delen

Over de auteur

Michel Musters Redacteur bij Gamer.nl en InsideGamer.nl. Houdt van allerlei soorten games, van klassiekers als Mario, Metal Gear en Zelda, naar moderne meesterwerken als Red Dead Redemption en The Witcher 3, tot experimentele hoogvliegers als Rez, Limbo en Lumines.

Reacties

  • Is het niet Bandai Namco i.p.v. Capcom?

    En als ik Nintendo was zou ik die game nu gewoon helemaal cancelen. :)
    Door Bandai heeft Nintendo een verkeerde release datum gecommuniceerd, wat hen weer in een kwaad daglicht zet. Afstraffen die handel!
  • @Piet S.

    Bandai Namco ipv Capcom? Zou…. kunnen…. *past snel aan*
  • @MichelMusters
    Hehe! XD
  • Balen. Zat juist op deze versie te wachten.
  • Niet zo erg. Weet nog niet of ik m voor de PS4 of Switch wil. Laat het even afhangen van de reviews.
  • @Luigi1985 Ik heb hetzelfde probleem.. aan de ene kant handheld!! aan de andere kant 60FPS.

    Voor de PS4 vindt ik 60FPS eigenlijk nog een stukje belangrijker dan de switch.
    Klein stukje offtopic want ik zie hier wel vaker wat discussie rondom 60fps ontstaan:

    Vroeger zat ik in het kamp: 30fps is prima.

    Echter speelde ik vroeger op een plasma scherm en daar is de motion handling hardstikke goed.
    Nu ik geswitched ben naar een moderne OLED 4k HDR werd ik echter geconfronteerd met een veel mindere motion handling dus wanneer Game Mode ingeschakeld staat (wat je zeker moet doen) voelt het beeld bij 30fps schokkerig echt super jammer maar heeft puur te maken met de beeldverwerking. Ik kan hier maar lastig aan wennen dus prefereer ik nu absoluut 60fps.

    Ik denk dat heel veel mensen die 60fps onzin vinden op een ander type scherm spelen wellicht wel per ongeluk met wat beeldverwerkers aan vandaar dat het probleem niet wordt gezien.
  • @HanTheMan
    Ik vind fps (in de meeste gevallen) belangrijker dan de resolutie (liever 720/900p60 dan 1080p30 bv.). 60fps in mijn ogen (natuurlijk) altijd beter, maar games die runnen op 30fps zijn prima te spelen. Niks mis mee. :)
  • @HanTheMan

    yep fps > resolutie. Voor mij ook.

    Als je 30fps speelt en niet anders is het fine, maar als je een 60fps game speelt en daarna een 30fps game dan pas valt op hoe erg het schokt en hoofdpijn je ervan krijgt.
  • @Newgamessuck
    Mwa.. Als ik eerst SMO (60fps) en daarna BotW (30fps) speel, dan is het alleen even schakelen, maar voor de rest heb ik er weinig last van. :)
  • @Piet S.

    Ik vind het verschil best groot. speel je een tijdje botw stoort het niet en valt het niet op, maar na Mario Kart of Odyssey ga je echt wel even schrikken .
  • @Newgamessuck
    Het zal wel schelen per persoon denk ik. Ik heb er in ieder geval niet zo'n last van. :)
  • @Piet S. Inderdaad ligt het aan de persoon.. maar dus ook aan je televisie Plasma geeft 30fps gewoon beter weer dan een (O)LED
  • Ach ik stem met mijn portomonnee. Ga hem gewoon niet meer kopen.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren