Zes van de dertig uur van days gone bestaat uit cutscenes
En dat is niet het enige interessante nieuws over deze langverwachte game
De producent, John Garvin, deelde vorig jaar al met Gamereactor dat de game dertig uur aan content heeft en dat sidequests hierbij niet meegerekend zijn. Volgens hem zal alles naast het nemen van “het gouden pad” nog veel meer tijd in beslag nemen.
Dit is natuurlijk al top nieuws voor fans, maar dat is niet het enige wat gedeeld is. Zo komt het woord "zombie" niet in de game voor, is een Freaker Bear zowel een eindbaas als een gewoon gevecht, kan Deacons motor kapot gaan en nog veel meer.
Days Gone is niet de enige game die zes uur aan cutscenes heeft. God of War, Spider-Man en Horizon Zero Dawn zijn ook alle drie games die rond die tijd zitten qua cinematics. Bij zo’n groot en lang verhaal hoort ook een grote wereld. En die komt er ook, maar hoe groot deze wereld precies is heeft Sony niet bekend gemaakt.
De ontwikkelaar, Bend Studios, maakte in oktober 2018 bekend dat de lanceringsdatum van Days Gone voor een tweede keer was uitgesteld. Dit was volgens hen om de game te polijsten. Aan de hand van dit nieuws kunnen we echter stellen dat er wel meer is gebeurd dan dat.
Days gone verschijnt 26 april voor de PlayStation 4. Check hieronder de laatste (emotionele) trailer.
Over de auteur
Reacties
-
Gewoonfox Tja, en nog steeds trekt deze game mij niet. Houd van het genre, maar ben bang dat de makers zich zijn verloren in het 'kijk ons eens zoveel mogelijk zombies in één shot proppen'. -
san5324 Zijn de physics verbeterd? Of vliegen de zombies nog als lappen rond?八极参劈挂,神鬼都害怕。劈挂参八极,英雄叹莫及。
-
Jowy Zeer benieuwd naar deze game. -
Luigi1985 Ben ook wel benieuwd naar de game. Overigens vind ik zes uur cutscenes wel erg veel. Een verhaal in een game spreekt me zelden echt aan en het liefst wil ik gewoon lekker doorspelen. -
Ardyn @Luigi1985
Zal vast wel een optie zijn om te skippen, overigens gaat het hier om het hoofdverhaal.