1. [360] Xbox 360 Console met 2 controllers, oplader en headset

Re: [360] Xbox 360 Console met 2 controllers, oplader en headset

nog steeds te koop :)
  • nog steeds te koop :)
  • Never mind.
  • is goed
  • Ja klopt, console is sowieso een flinke investering.. Maar je kan natuurlijk ook 2de hands games hier op de site kopen bij trusted members ben je ook niet zoveel kwijt ;) Maar laat me het weten. Hij is dus nog gewoon nu te koop!
  • ik weet nog niet, want is wel een dure investering als ik er geen spellen bij heb. voorlopig nog even niet, maar ik hou je op de hoogte, en als ik toch over de brug kom, dna koop ik hem wss bij jou
  • Nee sorry helaas niet meer, heb ik los verkocht. Kan je wel een goede tip geven, bij de Media Markt en Saturn hebben ze de laatste tijd leuke acties voor games, veel Xbox games (Mw3, Fifa , PES etc) voor 22-33 euro :) Maar heb je ook zonder spellen interesse in mijn pakket? :P
  • heb je ook nog spellen voor de 360?
  • Ik had eerst een richtprijs van net wat boven de €100 euro maar hij mag vandaag nog worden overgenomen voor precies honderd euro. Ik heb wat rond zitten speuren naar prijzen maar de meeste worden nog boven de €100 aangeboden en ik wil hem gewoon 1 deze dagen kwijt zijn dus voor dit bedrag zie ik hem graag vertrekken :)
  • richtprijs?
  • Beste mensen!

Hierbij verkoop ik mijn Xbox 360 console. Ik doe hem weg omdat ik de afgelopen maanden niet kan gebruiken vanwege mijn studie.

De Xbox 360 is niet intensief gebruikt en verkeerd in prima staat.

Bij de Xbox 360 krijg je de volgende spullen bij:

-Hard Disk 20 GB
    -1 Draadloze controller
    -1 Controller met draag
    -Oplader voor de draadloze controller (het is dus niet nodig om batterijen aan te schaffen )
    -Headset

Ik sta tevens op de trusted list op Xboxworld (heb hier nog niet eerder iets verkocht) en het is voor mij ook mogelijk om de Xbox 360 bij je thuis te komen brengen mits het aan te rijden is

Mocht je interesse hebben, vragen of wil je meer foto's zien, stuur me een bericht of laat een bod achter

Groetjes,

Dominique

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren