1. [GEZ] GOTY Oblivion X360

Re: [GEZ] GOTY Oblivion X360

uhm kan je games spelen als ze geinstalleerd zijn zonder disc..??
  • uhm kan je games spelen als ze geinstalleerd zijn zonder disc..??
  • Uiteraard, zo ben ik dan ook wel weer.
    Maar eerst is Koelebobes aan de beurt. :)
  • Swiep, mag ik dat dan ook? Krijg je natuurlijk wel een vergoeding voor de verzendkosten. :'D
  • dat zou helemaal super zijn :D
  • Ik heb em wel liggen, je mag em wel even lenen van me.
    Dan installeer je hem en daarna stuur je em weer terug.
  • Ik heb thuis nog geen internet ik doe het vanaf school dus ik heb mijn orginele pics nog niet. En welke gebruikers bedoel jij ik kan ze niet vinden in die lijst ;P
  • Zou ik hem eventueel ook mogen lenen?
  • @ Forty

Nee natuurlijk niet, maar wat koelebobes en ik nu gaan doen is die disc met DLC (twee discs zitten er bij de GOTY edition: game disc en DLC installatie disc) installeren - die we mogen lenen van onze lieve Swiep - en dan heb je dus gewoon alle DLC op je harde schijf geïnstalleerd. Dan stop je Oblivion in je Xbox en spelen maar! ;)
  • Je mag je sig en ava wel eens veranderen. Feestdagen zijn allang voorbij. :'D

Oh en een tip: kijk op het forum van XboxWorld. Ik heb daar de laatste dagen sowieso drie mensen gezien die de GOTY edition van Oblivion te koop hadden staan. ;)
  • Ik ben opzoek naar de Goty van oblivion op de 360.. Voor 1x installeren of gewoon kopen het maakt me niet uit als ik die dlc maar kan instaleren op mijn xbox.

mvg koelebobes

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren