1. [PS3][TK/TR]nail'd en MotoGP 10/11 [Gez]Atelier Rorona, e.a.

Re: [PS3][TK/TR]nail'd en MotoGP 10/11 [Gez]Atelier Rorona, e.a.

kick
  • kick
  • huppeltje
  • kick
  • kick
  • Komt ie dan!
  • Met superstip omhoog. Het liefst ruilen, maar cash is ook een optie.
  • update
  • Naruto geruild, nu alleen maar games in de categorie "Gezocht".
  • Hey leon heb je hem nog? ik wil hem van je overnemen, heb je een PM gestuurd.
  • Je hebt een PM en ik wacht nog op het antwoord van H3RO.
  • ruilen tegen split/second?
  • Je hebt een PM.
  • UFC 2010 voor PS3?
  • Dan blijft ie lekker in mijn kast liggen of gaat naar iemand zonder creditcard of paypal account :-)
  • Je krijgt 'm zo niet verkocht hoor. Ooit wel eens gehoord van budgetgaming.nl? ;)
  • Jij leest mijn posts niet goed, het spel is nog gewoon 55 euro in de winkels, tweedehands kost het in de winkels 40 à 45 euries. Het spel is nog geen half jaar oud. De prijs die jij biedt is redelijk voor een game die één à anderhalf jaar oud is. Ook je final offer is voor mij helaas niet acceptabel. Dus de deal gaat niet door.
  • Je begrijpt mijn redenering niet, als die in de winkel al 40 euro is, dan verkoop je een spel dat geen promo is over het algemeen voor 20/25 euro. Maar aangezien het een promo is vind ik dat je nog lager dan dat moet zitten. 14 euro is my final offer
  • In de beschrijving staat duidelijk dat het een promo is en dat ik hier in de prijs al rekening mee gehouden heb.
    Het spel kost in de winkel tweedehands ca. 40 - 45 euro. Als jij dat voor artwork en een groter hoesje over hebt, dan ben je vrij om het spel in de winkel tweedehands te halen.

Ik ben bereid het spel voor 20 euro excl. aan jou te verkopen, verzendkosten bedragen 1,38 in Nederland en 2,37 in de rest van Europa.

Laat maar weten of je nog geinteresseerd bent.
  • Je verkoopt het 2e hands als geen promo, aan je richtprijs is nergens te zien dat het om een promo gaat. Geen boek+geen doos=geen compleet spel. Wil het best iets verhogen, maar no way dat iemand 25 euro neerlegd

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren