1. [TK] 103 PAL Dreamcast games + 24 IMORT + Dreamcast Hardware

Re: [TK] 103 PAL Dreamcast games + 24 IMORT + Dreamcast Hardware

Ik heb interesse in een boxed Dreamcast + Sword of the Berserk USA. Graag een totale prijs. Probleem is dat ik me geld pas volgende week heb om eventueel te kunnen kopen.
  • Ik heb interesse in een boxed Dreamcast + Sword of the Berserk USA. Graag een totale prijs. Probleem is dat ik me geld pas volgende week heb om eventueel te kunnen kopen.
  • Waar op te halen?
  • Verkocht dus. :)
  • @Biohazard: Ik heb slechts 1 x HOTD2 en dat is de CD only (wat ze vaak doen bij japanse box sets). Ik verkoop de game los van de guns voor 6 euro (6).
    @Phobos: Heb hem gezien en heb terug gemaild :)
  • Reageer aub alleen wanneer je interesse hebt in het aangeboden product. Offtopic verwijder ik.

@oork Prachtige collectie. Echt heel vet. :)
  • Mocht je dit nog hebben liggen:

Confidential mission( 8 )
    Dreamcast PAL console boxed (40)
    Ecco the dolphin(6)
    Jet set Radio JAP (9)
    Phantasy star online 2 ( 8 )

Zie ook e-mail. :)
  • Ik zie op de foto die officieel Gun in doos, maar zit HOTD2 er ook bij?
  • @Maverick: Grandia II, jet set en seaman zijn weg. Als je de andere items nog wilt kan je me mailen voor afspraak sherudo_gmb@yahoo.com
    Je hebt mail met daar in een lijstje met waar ik nog meer interesse in hebt ivm. budget over doordat er dingen al weg zijn. SoA en de VMU´s wil ik graag van je overnemen.
  • @Phobos: Alles heb ik nog behalve REZ…Totaal 35? als je akkoord gaat laat het me dan weten via sherudo_gmb@yahoo.com

You've got mail. :)
  • @ Profesoork: In principe hebben we een deal. Ik zal je een mailtje sturen. Thx.
  • @Phobos: Alles heb ik nog behalve REZ…Totaal 35? als je akkoord gaat laat het me dan weten via sherudo_gmb@yahoo.com
    @4aces: ik heb je terug ge pmed
    @The nightwatcher: geen verschil behalve regio…PAL verzie is wel inmiddels gereserveerd..
    @Lizard J: Grandia II is weg de rest heb ik nog. Als je me wilt emailen met je lijst : sherudo_gmb@yahoo.com kunnen we het afronden
    @Maverick: Grandia II, jet set en seaman zijn weg. Als je de andere items nog wilt kan je me mailen voor afspraak sherudo_gmb@yahoo.com
  • Grandia 2 ( 12 )
    Jet set Radio( 8 )
    Skies of Arcadia ( 20 )
    Seaman USA ( 20 )
    2x Dreamcast PAL VMU’s ( 6 )

Mits in goede staat heb ik hier interesse in. Wil het wel afhalen in Alkmaar, woon toch in de buurt.
  • Confidential Mission
    Grandia II
    PowerStone
    Capcom vs SNK
    Sonic Adventure 1

Als je deze wilt verkopen, graag aan mij.

Thx.
  • Ik wil Project Justice misschien wel.
    En eventueel ook andere dingen. Kom ik later even op terug.
  • Wat is het verschil eigenlijk tussen Sword of the berserk: Guts rage en Sword of the Berserk USA?
  • Ik wil shenmue II wel van je ;)
  • Wat als ik alles in een keer wil kopen? Hoeveel ben ik dan kwijt? Heb serieus interesse.
  • Guilty Gear X JAP (15)
    Marvel vs Capcom 2 JAP (10)
    REZ JAP ( 15)

Dreamcast VGA Box (play on TFT/CRT/monitor etc) (8.)
    Dreamcast Rumble pack Sega (4)

50 Euro (kom ik het zelf ophalen)?
  • ja hiervoor kan je een bootdisc gebruiken. Deze moet je er dan eerst instoppen zodat hij het programma laad, 15 sec wachten dan het import spel erin en die wordt dan geladen.
  • Ik neem aan dat je op een PAL console geen Japanse games kunt afspelen, heb je daar nog iets voor?

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren