1. Forum
  2. [TK] Atari 2600 / GBA/ SMD

Re: [TK] Atari 2600 / GBA/ SMD

Bump
  • Bump
  • Sega Megadrive set toegevoegd. Vraagprijzen toegevoegd. En KICK!
  • Wonderswan games verkocht en weggehaald. Atari 2600 junior toegevoegd!
  • Ik heb gezien dat Nedgame Castlevania nog wel nieuw heeft voor 20 Euro, maar staat met een vreemde boxart. Dus vraag mij in eerste instantie af of dat wel Europees (pal) is. Ook omdat de rest van de Europese Nes Classics wel met de 'normale' boxart is. Metroid zie ik bij Nedgame alleen gebruikt en dan al met een prijs van 20 Euro. Dus ik vind mijn prijs voor Metroid en Castlevania nog steeds redelijk.

Ik wil je nog wel ietsje tegemoetkomen, 25 Euro inclusief, maar anders houdt het op. Laat maar weten of je nog interesse hebt. De games worden dan via briefpost verzonden.

*Beide games zijn in goede redelijke staat. Enige minpunt is dat de eerste pagina van de handleiding van Metroid ooit is omgevouwen. Voor de rest zien ze er goed uit en helemaal compleet.
  • Mmm, nieuwe kostte ze al 20 per stuk, dus een tientje p.st. vind ik redelijk.

23 inc is dan mijn bod.
  • Hoi GZ,

Dank voor je interesse, maar vind dat te weinig. Eén van zo'n Nes classic gaat vaak al voor gemiddeld €15,-, dus voor deze twee wil ik eigenlijk wel minimaal €25,- ex. Volgens mij is dit wel een redelijk bedrag omdat deze twee Nes Classics ook redelijk geliefd zijn.
  • metroid en castlevania 15 ex?
  • Ja, het totaal wordt dan 22,30 Euro voor drxMario / Puzzle league + F-Zero.

Ik stuur je een pm voor de afhandeling.
  • Ach, naar mijn ervaring is brievenbuspost ook altijd gewoon netjes aangekomen en waren de doosjes verder ook nog in uitstekende staat, dus gaat mijn voorkeur toch daarnaar uit. Dan komt de totaalprijs dus op 22,30.
  • Als dat ex verzendkosten is, vind ik dat prima. Indien verzenden komt er of €2,30 (voor brief) of €6,75 (voor pakket) bij. Ik ben wel bang dat bij briefpost dat ik de doosjes plat moet vouwen adners past het niet door de bus.

Beide games zijn in goede staat. Doosjes en handleidingen zijn ook prima. Bij Dr. Mario zit de puntenkaart erbij (ongebruikt), bij F-zero niet. Bij mijn F-Zero heeft die er nooit bijgezeten.

Dus laat even weten of je komt ophalen of dat ik de games moet verzenden.
  • 20 voor Dr.Mario + F-Zero op GBA?
  • A pm is coming your way.
  • Deal, verder via pm?
  • Hey Koekie

Als je er €20,- exclusief van kan maken zijn de games voor jou. Dat is volgens mij wel redelijk, want Boktai2 gaat denk ik gemiddeld al voor €25,-.

De games zijn in zeer goede staat. Als verzamelaar kocht ik ook veel dingen die ik weinig tot nooit heb aangeraakt. Het doosje van Lego Starwars II is goed, die van Boktai is licht ingedrukt.

Let me know of je akkoord gaat en zo ja of je de games komt ophalen of dat ik ze moet verzenden. Bij verzending komen er dus verzendkosten bij. Per briefpost €2,30 of per pakket €6,75.
  • lego Starwars + boktai 2 = 17,50
  • Na een lange tijd van wikken en wegen heb ik toch eindelijk besloten enkele objecten uit mijn verzameling weg te doen. Ik doe er helaas te weinig mee en gun ze een beter leven.

Achter de objecten staat een in mijn ogen realistische vraagprijs.

Eventuele verzendkosten zijn voor rekening van de koper. Ophalen is ook mogelijk en kan in Hilversum.

Vraagprijs: €25,00

Atari 2600 junior redesign console in doos. De doos heeft stickerschade en ook is de doos ooit blootgesteld geweest aan vocht.

De console is in goede staat en ook de rest van de inhoud is in goede staat. Ook worden er Paddlecontrollers bijgeleverd, maar deze functioneren niet goed.

Het pakket bestaat uit.

Console
    Handleidingen
    Joypad
    Videokabel
    Stroomkabel
    Game: Circus (niet goed functionerend)
    Paddle controllers (niet goed functionerend)

Tevens zitten er bij deze set enkele complete games. Het doosje van Ms. Pacman is in goede staat, maar die van Galaxian en vooral Volleyball zijn minder. De games zelf en de handleidingen zijn in goede staat.

Galaxian
    Ms. Pacman
    Volleyball

Vraagprijs: €125,00

De SMD en de games zijn in goede gebruikte staat. Houdt u er echter rekening mee dat sommige handleidingen en doosjes van de games niet meer zo mooi zijn. De foto’s geven de staat goed weer.

De set bestaat uit:

Sega MegaDrive II console - pal
    2 SMD controllers
    AV videokabel
    Stroomkabel
    Master System converter
    Master System converter II

Games

Aladdin
    Asterix - the great rescue
    Castlevania - the new generation
    Comix zone
    Desert strike
    Dynamite duke (geen handleiding)
    Ecco the tides of time
    Mega games 1 (geen handleiding)
    Mega games 2 (kapotte kaft, geen handleiding)
    Might and magic gates to another world
    Mortal Kombat 3
    NBA live 95 (geen handleiding)
    Sonic the Hedgehog
    Sonic 3
    Super kick off
    Superman the man of steel (niet goed functionerend)
    Streets of rage II
    T2 the arcade game
    Taz in escape from Mars
    The lion king
    Toy story
    Virtua fighter 2
    Zool (geen handleiding)

Games zonder doosje en handleiding

Battletoads
    Fifa international soccer
    Thunderblade

Games NTSC-US

Thunder force III (speelbaar met converter, niet bijgeleverd)

Alle games zijn in redelijke staat. Sommige doosjes zijn in een net mindere staat en sommige handleidingen zijn (licht) gekreukeld. Indien interesse in een losse game, kan ik altijd individuele foto's maken en daarbij ook een zo eerlijk mogelijke beschrijving geven.

Nes Classics: Castlevania €12,50
    Nes Classics: Metroid €12,50
    Rayman 10th anniversary €5,00
    Tales of Phantasia €17,50
    Yu-Gi-Oh Double Pack + Yu-Gi-Oh: Destiny board traveler €15,00

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren