1. Forum
  2. [TK] DS Lite (voor onderdelen), PS3 en Xbox 360-games

Re: [TK] DS Lite (voor onderdelen), PS3 en Xbox 360-games

Om 13:00 komt iemand de DS ophalen, voor €25. Onder voorbehoud dus verkocht!
  • Om 13:00 komt iemand de DS ophalen, voor €25. Onder voorbehoud dus verkocht!
  • Snap ik! Ik dacht: ik zal nog een keer checken of hij aangaat, maar dat is dus niet het geval. Heb geen idee waar het door kan komen…
  • Dan zie ik van de koop af ;) succes verder :)
  • Even een mayor update, die zeker belangrijk is voor de eventuele koper van de DS Lite:

Ik heb zojuist even de case eraf gehaald en gechecked of hij handmatig aanging. Dit was NIET het geval. Wat dit is weet ik niet, een paar dagen geleden probeerde ik hetzelfde en toen ging hij wel aan. Of er iets los zit of iets dergelijks weet ik niet en kan ik zelf helaas niet beoordelen. Met de batterij is niks mis, dat weet ik in ieder geval wel…
  • Poeh nee die heb ik niet meer. Oplader moet nog wel ergens zijn. Zal ik dan ff voor je naar zoeken
  • Zit de doos etc. er ook bij? :) ^^D
  • Is goed Henk :) Doe dat maar :) €30 exclusief mag je hem hebben :)
  • Dikke saus, ik zal morgenochtend posten of ik nog interesse heb :P
  • Op Fok! Heeft iemand €25 exclusied geboden overigens… Wacht even tot morgen af…
  • Klopt, maar denk je echt dat de aanknop direct aan het moederbord zit? Hier zit een soort verbinding aan, zodat de switch op het moederbord omhoog gezet wordt. Deze verbinding werkt niet meer omdat de case daar beschadigd is. Wanneer je de achterkant eraf haalt, kan je makkelijk bij de switch op het moederbord en hem aanzetten. Werkt dus nog prima!
  • Maar wat is manueel aanzetten, ben ik nou echt zo'n leek dat je altijd dat ding manueel aan moet zetten? Je zet hem toch altijd aan met je handen :D
  • Is goed Henk… :)
  • Haha, lache, misschien leuk om te hobbyen :P… Ik zal vanavond even kijken :D
  • Zit geen enorme schade aan hoor. Binnenin is alles nog in orde. Schermen etc zijn ook prima. Foto's:

Het is nu gewoon kut om hem aan te zetten. Hiervoor moet je echt de case vervangen of een alternatieve aanknop verzinnen die hem van binnen aanzet zegmaar… Moeilijk uit te leggen :)
  • Wat is enorme schade aan de DS is er uberhaupt nog wat mee te doen heb je misschien foto's?
  • Omhoog!!!
  • Bij deze bied ik het volgende aan ter verkoop:

DS Lite
    Een tijdje geleden begon het spelen van de cartridges steeds moeilijker te gaan. Ik heb zelf 'Slot-1' vervangen, maar terwijl ik dit deed brak de powerknop af. Hij is handmatig nog aan te zetten, maar het knopje van de case werkt niet meer. Dit is ook het geval bij de volumeknop. De zwarte case is dus enigszins beschadigd.
    Wellicht interessant voor mensen die een of beide schermpjes of het moederbord kapot hebben. Schermen zijn ook niet beschadigd of iets dergelijks en werken nog prima!
    In ieder geval: voor onderdelen dus of iemand die een andere powerknop/volumeknop kan verzinnen. Hij doet het namelijk nog wel. Ikzelf ben echter niet technisch genoeg om alternatieven voor de knoppen te verzinnen.

€35

PS3:
    Rock Band €10

Xbox 360:
    Red Alert 3 €7,50
    Sega Superstars Tennis €7,50
    Kameo: Elements of Power (Classic hoesje) €7,50
    Viva Pinata (Uit dubbelhoesje met Forza 2. Deze is echter kapot, dus zit er niet bij) €7,50

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren