1. [TK] Eigen Ontworpen Xbox 360 & Tekken 5 Tshirt's

Re: [TK] Eigen Ontworpen Xbox 360 & Tekken 5 Tshirt's

Er zijn zoveel dingen die niet mogen.

Laat die jongen lekker zijn t-shirts verkopen ;)
Weet ook wel dat jullie het goed bedoelen en ook wel gelijk hebben maar zo zijn er nog honderden die dit doen.
  • Er zijn zoveel dingen die niet mogen.

Laat die jongen lekker zijn t-shirts verkopen ;)
    Weet ook wel dat jullie het goed bedoelen en ook wel gelijk hebben maar zo zijn er nog honderden die dit doen.
  • Omdat jij niet de rechten op de afbeeldingen van zulke karakters hebt. Als je het voor jezelf doet; prima. Maar jij verdiend er mee en dat mag niet :)
  • alle foto die ik gebruik zijn zonder copyrights kweed dan niet waarrom ik een licenties daar voor nodig he dan
  • Idee is op zich grappig, uitvoering ziet er ook niet verkeerd uit maar beschik je wel over de benodigde licenties in verband met het auteurs-recht??
    Zo niet dan lijkt dit mij een illegale praktijk waar je zeker ten aanzien van Microsoft en Sony enig risico mee loopt.
  • Je hebt pm ;)
  • ik heb een nieuwe shop waar ik Tshirt's maak
    momenteel heb ik er nog maar 3 maar er komen er meer

wil jij je eigen ontwerp zo ja voor meer info stuur me een email

Xbox 360 Tshirt Promo 2€ korting Nu voor maar 16,90 € Normaal 18.90 € zonder verzendings kosten !!

klik hier om het te kopen

Xbox 360 Tshirt girls Promo 2€ korting Nu voor maar 18,90 € normaal 20.90€ zonder verzendings kosten

[size=3]Opgelet De promo van 2€ korting is maar tijdelijk dus wees er snel bij[/size]

Tekken 5 Muismat prijs 9.90€ zonder verzendings kosten

Bedankt alvast en veel plezier er mee

Nu ook beschikbaar met je eigen logo of foto

Minishirt
    Wandklok
    Wandkalender
    Mok
    Muismat
    Puzzel 40 Stuk

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord