1. [TK] Gloednieuwe iPod Shuffle 512 MB - 70 euro inclusief

Re: [TK] Gloednieuwe iPod Shuffle 512 MB - 70 euro inclusief

Prijs verlaagd naar 70 euro inclusief.
  • Prijs verlaagd naar 70 euro inclusief.
  • kom op ik heb al een MP3 >_< en ik wil ook een foto heb je geen webcam zodat je het op msn kan laten zien ofzo…??
  • €40 dan…

Kom op zeg kerel.
  • €40 dan…
  • foto

Ik heb op dit moment geen digitale camera, maar hij zit gewoon nog netjes in z'n doosje. Valt verder weinig over te zeggen dan dat 'ie nieuw is.
  • foto
  • ckr dat van Wanadoo genomen;)
  • inclusief aankoop bewijs? ik neem aan dat je hem nog hebt aangezien hij gloednieuw is volgens jou

Nee, want zoals te lezen staat in de beginpost heb ik 'm via m'n ADSL abbo gekregen, dus geen aankoopbewijs. Weet dus niet hoe het zit met garantie e.d. Maar goed zoveel kan er nu ook weer niet mis gaan met een geheugenstickje.

It's your call…
  • inclusief aankoop bewijs? ik neem aan dat je hem nog hebt aangezien hij gloednieuw is volgens jou
  • €37.50 incl. geboden

;}
  • €37.50 incl. geboden
  • Ik heb hier een gloednieuwe, nog in plastic zittende iPod Shuffle 512 MB liggen. Ik heb deze gekregen bij m'n ADSL abonnement, maar is gewoon dezelfde als de in de winkel te verkrijgen voor 100 euro.

Hij mag weg voor 70 euro inclusief verzenden. Scheelt je toch alweer 30 euro plus dat 'ie bij je thuis afgeleverd wordt ;)

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren