1. [TK] Nintendo Points 1000, 2000 of 3000

Re: [TK] Nintendo Points 1000, 2000 of 3000

Niet-tastbare producten
Alles wat verkocht/geruild word op de Exchange moet tastbaar zijn. (Dus registratie codes/nummers is niet toegestaan)
Je mag ze hier dus niet verkopen. ;)
  • Niet-tastbare producten
    Alles wat verkocht/geruild word op de Exchange moet tastbaar zijn. (Dus registratie codes/nummers is niet toegestaan)
    Je mag ze hier dus niet verkopen. ;)
  • Ik bied hier diverse Nintendo Points kaarten aan. Deze kan je gebruiken om Wiiware/Dsiware & virtual consoles games te downloaden via het Nintendo kanaal.

1000 Nintendo Points (winkelwaarde € 9,99)
    2000 Nintendo Points (winkelwaarde € 19,95)
    3000 Nintendo Points (winkelwaarde € 29,95)

Doe een leuk bod een misschien maken we dan een deal !
    Verzendkosten voor de koper, ik kan de kaartjes ook open krassen een versturen via de mail.
  • Registratiecodes e.d. verkopen op Insidegamer is inderdaad niet toegestaan, omdat het té fraudegevoelig is.
  • Nee, dit mag niet.
    Registratiecodes e.d. zijn gewoon niet toegestaan.
  • Ja, maar er zijn vaak genoeg topics gesloten waarin iemand kaartjes voor bv. zes of twaalf maanden Xbox LIVE wilde verkopen en dat mocht niet, ondanks dat het kaartjes waren waarvan je code nog niet kon zien omdat je dat grijze spul eerst moest weg krassen.

Maar als ik fout zit: mijn excuses daarvoor. ;)
  • Als hij de kaartjes moet open krassen zijn ze denk ik tastbaar. En de kaartjes kunnen verzonden worden, wat dus ook een tastbaar product is.

Dit topic is gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.