1. [TK] PES 2011 3D (3DS)

Re: [TK] PES 2011 3D (3DS)

Ik mail je wel even.
Ps. ik doe deze ook wel op slot nu.
  • Ik mail je wel even.
    Ps. ik doe deze ook wel op slot nu.
  • 12,50

Mooie OP trouwens.

Dealio! Mail even je gegevens. Dan kan ik het vandaag nog versturen.
  • 12,50

Mooie OP trouwens.
  • Sorry Koek. Drie van de vier zijn voor meer verkocht via MP. Alleen PES nog over.
  • Prima, succes met de verkoop!
  • StreetFighter 4 + PES 3D samen 20 euro incl.
    Ik noteer je bod. Als er binnen 48 uur geen beter bod komt is ie van jou.
  • StreetFighter 4 + PES 3D samen 20 euro incl.
  • Ik heb PES 2011 3D (3DS) te koop. Ik speel dit spel niet meer.

* Is in mint conditie.
    * Helemaal compleet (hoesje, handleiding, game).
    * Wordt in een bubbel plastic envelop verzonden, zo blijft de conditie gegarandeerd mint.
    * Verzendkosten zijn €2,00 (€1,84 voor de PostNL postzegel en €0,16 voor de bubbel envelop).
    * De prijs ligt rond de 50~60% van de nieuw prijs (van de goedkoopste aanbieder op BudgetGaming.nl).
    * Prijzen zijn een indicatie, hoger of lager bieden mag altijd.

[size=4]PES 2011 3D [/size]
    Goedkoopste 'betrouwbare' Nederlandse aanbieder op Budgetgaming.nl: €19,99 (link).

Er zit niets anders op dan het volgende vast te stellen: in het voetballand der blinden is eenoog Koning Voetbal. Bij gebrek aan concurrentie is PES 2011 3D de beste voetbalgame die je voorlopig op de 3DS kunt krijgen. Helaas zitten er de nodige ruwe randjes aan de game, dus alleen de verstokte voetbalfan die uit principe op elk spelsysteem een footie wil kunnen spelen, moet zich hieraan wagen. Omdat ik mezelf tot die categorie reken, is PES 2011 3D waarschijnlijk één van de matigste games die ik heel veel ga spelen, ondanks de vreselijke voetbalphysics en het tergende toevalsvoetbal.

[size=3]Lees de InsideGamer recensie (5,5)[/size]

Klik om de foto te vergroten.

Dit topic is gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.