1. [TK] PSP Value Pack & 6 games + 256MB stick

Re: [TK] PSP Value Pack & 6 games + 256MB stick

**Verkocht voor € 350,00**

Hij kan gesloten worden.
  • **Verkocht voor € 350,00**

Hij kan gesloten worden.
  • Alles is okay…. Bied dan maar wat zou ik zeggen

-EDIT- Bod ontvangen van Mr. Orange. € 300,00 zonder HotshotsGolf
  • Alles alles ok is , dan heb ik ook wel zeer zeker intresse.
  • Never mind *
  • Ik edite net mn post, check t ff
  • Allright,

Alles is in perfecte staat (en testen is natuurlijk vanzelfsprekend), en als ik niemand vind die alles in 1x wil kopen dan praten we er nog even over om te kijken of we tot een bevredigende deal kunnen komen okay?
  • Is alles in perfecte staat ed., in heb in principe wel interesse, maar dan zonder HS Golf en Ridge Racer… 'heb OV dus kan je wel tegemoet komen. Je kunt me ook even toevoegen op msn onder het adres in mn profiel, dan kunnen we het er over hebben (pakket/prijs), ik hoor het wel.
  • @Alle,

Losse verkoop is nog niet aan de orde. De reden dat ik het niet los wil verkopen is dat ik geen zin heb om ieder artikel apart te versturen e.d. en overal over te onderhandelen.
  • 300 euro is zeker niet veel voor dit pakket.. als ik nog geen psp had gehad wist ik het wel
  • Heb opzich wel interesse in winning eleven?

Mocht je toch overgaan op losse verkoop.
  • Per se alles in één keer verkopen?
    Want ik heb wel belang bij die 256 MB stick. Je hebt toch twee mem. sticks.
  • @Dark Zeno;

Because I need the money.

@N-Fanboy;

Dat snap ik, maar ik heb geen zin om 6 weken bezig te zijn met versturen van games en onderhandelingen enzo. En het risico dat je met games blijft zitten is natuurlijk ook niet gering. Ik wil er toch minimaal € 300,00 voor hebben, het is een erg compleet pakket en de PSP is perfect in orde.
  • 200,- ? :P

uhm wat heb je in gedachte? Het is aardig wat om in één keer te kopen in de psp heb ik wel intresse en ridge racer maar voor de rest niet….
  • waarom doe je psp weg en k woon ook in almere..
  • De PSP is Amerikaans en ik kom uit Almere. Ik heb niet echt een richtprijs, bied maar en ik laat je wel weten of ik het wat vind.
  • De psp is pal? Waar kom je vandaan? Heb je een richtprijs?
  • Mensen,

Ik heb een PSP te koop met alles erop en eraan. Het gaat om een Value Pack plus 256mb memory stick + 32MB memory stick + Logitech case en zes games:

Burnout Legends (EU)
    Lumines (EU)
    Ridge Racer (US)
    Virtua Tennis (EU)
    Winning Eleven 9 (Jap)
    HotShots Golf (US)

De PSP vertoont geen gebreken, ik heb geen dode pixels of iets dergelijks. PSP gaat weg omdat ik geld nodig heb, heel simpel.

Gaarne geld bieden, en geen andere consoles of games.

Start maar met bieden maar kom niet met € 200,00 aan. Alles is in topstaat en ALLEEN in 1 koop en ophalen is een pre, aangezien ik alles liever niet verstuur. Ik kan je natuurlijk ook tegemoet komen en ergens centraal afspreken.

Suc6 met bieden alvast.
  • Allright, zie pm!

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren