1. [TK] Wii/PS3/360/GC/PS2/DC/PSX/NDS/XBOX

Re: [TK] Wii/PS3/360/GC/PS2/DC/PSX/NDS/XBOX

Omdat ik een beetje uitgekeken ben op mijn collectie en het verzamelen en bijhouden teveel tijd kost heb ik de knoop doorgehakt en besloten het grootste deel weg te doen.
Het overgrote deel is nieuw aangeschaft en aangezien ik altijd zuinig op mijn spullen ben verkeert dit bijna altijd in nieuwstaat.

Omdat het nogal wat werk is alles te inventariseren en te fotograferen zal ik dit topic stukje bij beetje aanvullen.

Het liefst verkoop ik per console alles in 1x maar tegen een goed bod overweeg ik losse verkoop.

• Omdat ik een beetje uitgekeken ben op mijn collectie en het verzamelen en bijhouden teveel tijd kost heb ik de knoop doorgehakt en besloten het grootste deel weg te doen.
    Het overgrote deel is nieuw aangeschaft en aangezien ik altijd zuinig op mijn spullen ben verkeert dit bijna altijd in nieuwstaat.

Omdat het nogal wat werk is alles te inventariseren en te fotograferen zal ik dit topic stukje bij beetje aanvullen.

Het liefst verkoop ik per console alles in 1x maar tegen een goed bod overweeg ik losse verkoop.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren