1. [TK]360/PS3/DS/Wii & DVD

Re: [TK]360/PS3/DS/Wii & DVD

Voor de laatste keer!
  • Voor de laatste keer!
  • Castlevania: Lords of Shadow voor iets uit mijn topic?
    http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=66699

Nee dankje :)
  • Castlevania: Lords of Shadow voor iets uit mijn topic?
    http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=66699
  • Banjo is weg!
  • Nog een kick
  • Kicks
  • KICK
  • Chrono Trigger is inmiddels al verkocht!
  • Hey IG-vrienden en vriendinnen!

Ik gooi wat van mijn games in de verkoop. Omdat ik voor IG schrijf en daarvoor ook games krijg wil ik voordat ik mijn waren ten toon stel even duidelijk maken dat wat ik hier aanbied de real deal is. Dus geen Persexemplaren in rare hoesjes zonder boekjes maar gewoon games (en een paar DVD's) die ik zelf gekocht heb in een winkel of webshop. Promo-games hou ik gewoon voor mijzelf. :)

Foto's van de waar doe ik op verzoek! Alles is compleet met boekje tenzij anders vermeld staat.

X360:
    - Street Fighter IV (Dit gaat dus om de gewone versie, NIET Super en ook NIET Arcade)
    - Castlevania: Lords of Shadow
    - Lego Rock Band (Code voor importen tracks naar Rock Band 2 is helaas al gebruikt!)
    - Crackdown (Disc is een beetje bekrast door mijn oude 360 maar de game doet het gewoon nog wel)
    - Fable II
    - Halo Wars Limited Edition* (Bevat naast de game sick-ass onderzetter een comicbook en kaarten van de belangrijkste personages. Code voor map pack in Halo 3 is al gebruikt)

PS3
    - Bionic Commando (Deze game heeft 1 van mijn favoriete twists EVER)
    - Assassin's Creed II

Wii
    - Okami
    - Metroid Prime 3: Corruption
    - MadWorld
    - Wario Land: The Shake Dimension

DS
    - Grand Theft Auto: Chinatown Wars

DVD
    - 24 Seizoen 1*
    - The Sopranos seizoen 1*

Bieden maar!

*=Deze waren gaan niet door de brievenbus dus hiervoor moeten helaas hogere verzendkosten in rekening worden gebracht. Hou hier dus rekening mee bij het bieden :)

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren