1. Forum
  2. [TK]Modern Warfare 3 xbox360

Re: [TK]Modern Warfare 3 xbox360

Ok
  • Ok
  • Hij mag proberen te verkopen voor de prijs die hij wil, als dat dan hoog is, is dat zijn probleem en geen reden om dit topic vol te spammen.
    Dus gaarne niet doen.
  • http://www.4gaming.nl/shop/8492/xbox-36 ... -warfare-3
    Veel succes ermee :lol: :lol: :lol:

Weet je zeker dat je niet joods bent toevallig?
  • Dat kan. Ik verkoop het voor 55 euro en geen euro minder.

Verkopen doe je het nooit voor dat bedrag..
  • Dat kan. Ik verkoop het voor 55 euro en geen euro minder.
  • Je weet dat de game al voor (ruim) 10 euro minder nieuw te krijgen is?
  • up
  • Up
  • up
  • Bedankt voor de tip. Ik heb er niet aan gedacht. Ik zal het tijdelijk in een niet orgineel hoesje stoppen. Maar zoals "shfdl etc" zegt dan doe ik batman geen eer aan. Ik hoop dat er iemand is die het verkoopt!!
  • Huh ?! Als tijdelijke oplossing. Dan hoef je hem niet de hele tijd langs het artbook te halen. (krasgevoelig). Lijkt mij dat je niet 1-2-3 een orginele cover kan scoren. (lastig).
  • Hé hallo Radiant, weet niet hoe jij met je games omgaat, maar dat doet Batman natuurlijk geen eer aan hé….. een leeg 360 doosje met uitgeprinte cover…… dan had ie em net zo goed kunnen downloaden!
  • Kun je niet (tijdelijk) gewoon een leeg 360 doosje pakken en de cover van internet afdrukken ?!

Succes igg.
  • Ik vond het ook niet zo'n erg goede oplossing moet ik zeggen van de CE, een doosje was fijner geweest.. vooral ook omdat ik zeker weet dat het plastic stuk waar de cd inzit sowieso de lijm van gaat loslaten na verloop van tijd :P
  • Ik verkoop mijn Modern Warfare 3 xbox360 versie. Geheel orgineel en niet uitgepakt!!Ik heb het dubbel. Voor 55 inc verzendkosten verkoop ik het.
    Laat me weten als je interessen in hebt.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren