1. [TK/PS3] 320 GB console + controller + headset + games

Re: [TK/PS3] 320 GB console + controller + headset + games

Precies.
  • Precies.
  • Dude die link die je hebt gegeven laat mensen inloggen op jouw account. Ik kan nu de biedingen verwijderen. Ik doe het niet want dat is lullig maar mensen kunnen dat dus doen! Verander hem naar de gewone link! Voor jouw advertentie : http://link.marktplaats.nl/457634855

Ik heb wel interesse BTW maar het is een beetje ver. Misschien wil je doen dat we elkaar meeten een beetje in het midden ofzo? Ik woon in de buurt van H'lem.
    Oh fuck, vandaar dat mijn biedingen zijn verwijderd! Stom van me! :@

Nou ja, de bieders weten het al dus zo erg is het ook weer niet. Maar toch bedankt voor de link! En je hebt een PM! ;)
  • Dude die link die je hebt gegeven laat mensen inloggen op jouw account. Ik kan nu de biedingen verwijderen. Ik doe het niet want dat is lullig maar mensen kunnen dat dus doen! Verander hem naar de gewone link! Voor jouw advertentie : http://link.marktplaats.nl/457634855

Ik heb wel interesse BTW maar het is een beetje ver. Misschien wil je doen dat we elkaar meeten een beetje in het midden ofzo? Ik woon in de buurt van H'lem.
  • Oh haha, ik schrok even, maar bedankt voor de hulp van Rano en Orange. :D

@ Wapper

Ik weet nog niet of ik alles los ga verkopen. Ik wacht eerst even een paar dagen af aangezien ik het liefst het hele pakket in één keer wil verkopen. ;)
  • Die regel geldt als Victor. alleen een link naar Marktplaats plaatst en niet de PS3 via InsideGamer zou verkopen. Uiteraard mag je op meerdere plekken tegelijk je object verkopen.
  • Artikelen verkopen die je elders hebt aangeboden

Het is niet toegestaan om artikelen te verkopen die je niet rechtstreeks via het forum verkoopt. Zodoende is het niet toegestaan om je artikelen b.v. op eBay te plaatsen en hier een topic te openen met links naar deze artikelen op eBay.
  • Als je toch besluit om apart te verkopen, kun je me dan even PM'en? Ik heb wel interesse in Demon's Souls.
  • Hoogste bod op Marktplaats is nu €290!

@ Koelebobes

PM!
  • PM mij ook maar want heb echt interesse.
  • @ EpicPWN

PM!

@ The Dutch Pinyo

Ik speel toch bijna altijd op mijn Xbox 360. Ik had veel van de PlayStation 3 verwacht, maar jammer genoeg vind ik het gewoon geen goede console. Het aanbod van games vind ik toch een minpunt en de communicatie (headsets, PSN, party chat etc.) vind ik echt bagger. :(
  • Waarom verkoop je hem nu al weer? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
  • Te koop: een PlayStation 3 Slim (dunnere, kleinere en lichtere versie) met een 320 GB harde schijf. Gekocht in maart 2011, dus nog erg jong en in perfecte staat, kras- en schadevrij! Kassabon zit er bij, dit is tevens uw garantiebewijs mocht de PlayStation 3 ooit defect raken.

Inhoud:

- Zwarte PlayStation 3 Slim 320 GB console
    - Zwarte official Sony PlayStation DUALSHOCK 3 controller
    - Zwarte offocial Sony wireless headset (nooit gebruikt)
    - HDMI kabel (gold-plated) van 1,5m lang
    - Bijbehorende kabels zoals voeding, SCART kabel en ethernetkabel
    - Handleiding

Games:

- Uncharted: Drake's Fortune
    - Uncharted 2: Among Thieves
    - Demon's Souls
    - Gran Turismo 5
    - LittleBigPlanet (gedownload via PSN, geïnstalleerd op de harde schijf)
    - inFAMOUS (gedownload via PSN, geïnstalleerd op de harde schijf)
    - Burnout: Paradise (gedownload via PSN, geïnstalleerd op de harde schijf)

U kunt dit allemaal zien op deze foto's:

Ik verkoop geen spullen los! Alles moet als één geheel pakket weg!

U kunt de PlayStation altijd ophalen in Rosmalen (4 km van de A2 bij Den Bosch af). Als u 'm werkend wilt zien, geef dat a.u.b. van tevoren aan. Verzenden kan ook, maar dan worden de verzendkosten €8,05 (TNT aangetekend pakket service, verzekerd tot €500). Verzendkosten zijn voor de koper!

De advertentie staat ook op Marktplaats. Het hoogste bod is momenteel €290.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren