1. Forum
  2. [TK/TR/GEZ] Xbox 360! (En DS)

Re: [TK/TR/GEZ] Xbox 360! (En DS)

Kleine update en bump!
  • Kleine update en bump!
  • Bump.
  • Bump!
  • Bump..
  • Bump!
  • Heb LA Noire gevonden. Bump!
  • Wederom een kleine update & Bump.
  • Ik heb LA Noire voor je, in goede staat, PAL en compleet met boekje. Wat bied je ervoor?

18,50 inclusief, maar liever ruil ik tegen andere games. Ik weet echter nog niet zeker of ik hem wel wil kopen; misschien kan een iemand van een ander forum de game namelijk bij MediaMarkt Eindhoven voor me oppikken voor 25,-.
  • Ik heb LA Noire voor je, in goede staat, PAL en compleet met boekje. Wat bied je ervoor?
  • Is dit de Gears 2 special edtion, en issie compleet/goede staat?

Dat is 'm! Hij is in prima staat en compleet. Al weet ik niet zeker waar die kartonnen sleeve ligt.. Het lijkt me sterk dat ik zoiets weg zou gooien dus ga er maar van uit dat ik die ergens heb liggen!

Edit: Ik heb de sleeve inderdaad nog. Helemaal compleet en in goede staat!
  • Is dit de Gears 2 special edtion, en issie compleet/goede staat?
  • Wil je Shaun White Snowboarding ruilen tegen iets uit mijn topic?
  • Bump
  • Lijkt mij een perfect plan, al reageer ik wel pas in de avond gezien ik die middag werk ^_^
  • Is tof! Ik stuur je zaterdagmiddag wel even een PM dan om te checken of we tot verkoop over kunnen gaan :D
  • Hmm, ik wacht dan nog even om te kijken of iemand anders interesse heeft ( in mijn eigen topic ). Mocht er over drie dagen niemand zijn die voor mijn vraagprijs interesse heeft, dan hebben wij wat mij betreft een deal ( als je dat goed vind :P ).
  • Die versie had ik eerder ook, maar mijzelf kennende ga ik OoT en Master Quest toch nooit spelen :). 22,50 incl. omdat het toch wat extra's is dan?
  • Ook voor de Limited Edition ( met de bonusdisc aanwezig ^_^ )?
  • Hooguit 20,- inclusief.
  • Wat geef je voor de Wind Waker?

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren