1. Forum
  2. [TR/TK] Saints Row 3 (Xbox 360)

Re: [TR/TK] Saints Row 3 (Xbox 360)

Nee sorry lijkt me niks
  • Nee sorry lijkt me niks
  • Interesse in Duke Nukem Forever?
  • Okee, het spijt me als ik het mis heb. Maar dat je aan neemt dat ik een buitenlander ben slaat nergens op. Ook heb je zo te zien een afkeer tegen buitenlanders? En ik ben zeker geen oplichter. Maar nog succes met verkopen.
  • Haha, kerel
    Anders kijk je even na mijn oude berichten kun je meteen zien hoeveel spellen ik hier wel niet verkocht heb, ik heb het al 2 keer eerder aangegeven dat ik uit die lijst verwijderd wil worden omdat ik niet weet welke GLUON dat is, maar jij bent volgens mij ook een buitenlander dus laat indd maar zitten ja, veel plezier met oplichten
  • Ik heb indd iets tegen buitenlanders dat heb je goed opgemerkt;)
    Ben hier zoals ik al zei 2x eerder opgelicht en 2keer door een buitenlander (als ik de naam mag geloven) dus ik verkoop niets meer aan buitenlanders;)
    Ik kan Mr.Orange of iemand anders nog geen PM sturen met de vraag waarom ik in die lijst sta, ik heb op IG3 al 2keer eerder aangegeven dat ik verwijderd wil worden uit die lijst, ik ben zelf al een redelijke tijd lid van IG en ik ga echt geen mensen oplichten, als ik dat al van plan was zou ik dat niet op dit account doen en al helemaal niet op IG, ik ruil veel spellen via IG omdat die lijst het natuurlijk handig maakt om te kijken met wie je wel en geen deals kan doen, ik sta zelf indd in die lijst van onbetrouwbare members en ik weet niet of er hier nog een Gluon rond loopt of dat iemand mij hier een oor probeert aan te naaien, sorry voor de beschuldigen maar ik word er zelf piss-off van dat ik in de klote-lijst staat want sinds ik daar in sta krijg ik bijna niets meer verkocht, ik sta ook in de trusted-list maar daar kijken mensen natuurlijk niet na als ze je al in die andere lijst zijn staan, ik ga opnieuw contact opnemen zodra het mogelijk is om een PM te sturen
    Jij ook succes verder met het verkopen van je spellen
  • Hm, ik weet het niet. Er staat ook dat je 2x niet de artikelen hebt verstuurd na betaling. Je staat bij onbetrouwbare members. Ook staat er een GLUON op de trusted list en niet een Gluon dus het lijkt me dat je niet te vertrouwen bent.
    Dus laat maar.
  • Ja ik wil hem best ruilen maar eigenlijk niet tegen iemand die niet in de trusted-list staat
    Ik ben hier op IG al 2keer opgelicht en 2keer door members die zich net hadden aangemeld op IG, ik ben dus heel voorzichtig nu met wie ik spellen ruil
    Ik sta zelf wel in de trusted-list dus als je GoW3 opstuurt na mij en ik heb hem binnen, stuur ik SR3 na jou op, als je dat liever niet hebt wat ik kan begrijpen zoek ik iemand die wel in de trusted-list staat
  • Gluon, sta je nog open voor de ruil?
  • Heb GOW3 voor je ;)
    Verder afhandelen kan via e-mail; Hannodijkstra@hotmail.com
    PM's werken namelijk nog niet op nieuwe Insidegamer.
  • Ik heb hier SR3 liggen voor de 360, mag weg voor een leuk bedrag maar ik ruil liever
    Als je GoW3 hebt, hebben we een deal
    Andere games mag natuurlijk ook maar heb alles wel zo'n beetje gespeeld ^_^

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren