1. Xbox 360 games

Re: Xbox 360 games

Hallo op je xbox world, zag ik dat je the godfather 2 ook verkoopt, wil je die ruilen tegen iets uit mijn topic?

Nee helaas
  • Hallo op je xbox world, zag ik dat je the godfather 2 ook verkoopt, wil je die ruilen tegen iets uit mijn topic?

Nee helaas
  • Hallo op je xbox world, zag ik dat je the godfather 2 ook verkoopt, wil je die ruilen tegen iets uit mijn topic?
  • Ik ben nieuw op InsideGamer maar ik heb al jaren lang ervaring met het ruilen/verkopen over internet! mensen van Xboxworld zullen mij vast wel kennen. heb namelijk het grootste te koop te ruil topic van XBW http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=135221

Ik zou graag 3 games via InsideGamer willen ruilen, het gaat om de volgende games.

Need for Speed: Pro Street
    PGR 3
    GRAW 2

Regels/info
    - Alle games zijn in perfecte staat en geen krassen, misschien op een paar games gebruikers krasjes na maar werkt perfect!
    - Als het kan worden mijn games eerst getest voor dat ze de deur uitgaan.
    - Games worden verzonden in bubbeltjes envelope voor 17:00 (volgende dag in huis)
    - Met het ruilen betalen we allebei gewoon de verzendkosten zelf, met een koop komt er €1,76 bij, boven de 2 games komen wordt het meer maar daar komen we wel overuit.
    -Ik sta op de trustlist heb al meer dan 30 deals gehad over xbw en marktplaats.
    - Wat krijg je bij de games? Bijhorende boekjes en de disc, alles is dus gewoon compleet zo niet staat het duidelijk vermeld, ,Ik verwacht ook van de bieders dat hun spellen ook goed werken en origineel zijn met boekje.
    - Voor extra bescherming komt er een laag keukerol in het hoesje zo kan de cd niet los in het hoesje slingeren.
    - Je kan classics aanbieden maar geef dat duidelijk aan!

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren