1. 100 GB Minder

Re: 100 GB Minder

ik ken iemand die een hds had van 20 gig en nu 9 gig, die hele hds is gewoon naar de "klote"
  • ik ken iemand die een hds had van 20 gig en nu 9 gig, die hele hds is gewoon naar de "klote"
  • Al gedaan maar nix neemt veel GB in beslag
  • Dan ga je ze allemaal af sherlock.
  • Ga is opzoek naar de directory die opeens erg veel verbruikt (dus ga naar de desbetreffende harde schijf toe, en controleer alle mapgrotes). Druk op ALT + Enter (of rechtermuisknop en eigenschappen) en daar kan je de grote zien. Dan netzolang doorspeuren tot je de juiste map hebt gevonden en zie wat voor zooi erinstaat.

Ik weet dus neit welke map er zo veel gebruikt :S
  • Ga is opzoek naar de directory die opeens erg veel verbruikt (dus ga naar de desbetreffende harde schijf toe, en controleer alle mapgrotes). Druk op ALT + Enter (of rechtermuisknop en eigenschappen) en daar kan je de grote zien. Dan netzolang doorspeuren tot je de juiste map hebt gevonden en zie wat voor zooi erinstaat.
  • Torrents proberen te downloaden?
  • Sow, opeens 100GB minder…..
    Dat heb ik nog nooit meegemaakt, en je weet zeker dat je niks hebt geinstalleerd???
  • 2 maar die zitten nooit op mijn pc….
  • heb je broers of zussen?
  • Hallow Iedereen

Ik heb een probleem met mijn computer
    Gisteren had ik nog 209 GB hardeschijf ruimte en nu kijk ik vandaag en dan zie ik dat ik nog maar 111 GB heb.. ik heb nix geïnstaleerd of wat dan ook! Wat kan ik heir aan doen? Ik heb al een Virusscan gedraadi maar nix kunnen ontdekken…

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren