1. Forum
  2. 1080p ondersteuning PS3

Re: 1080p ondersteuning PS3

hier verder aub.
  • hier verder aub.
  • Toch wel aangesloten via een HDMI kabel hé? :P
  • Ik zweer je dat het verschil echt te merken is tussen 1080p of andere res.

Input lag is idd weg met gamemodus aan maar de graphics zijn echt minder!
  • Je ziet het verschil bijna niet, vooral in Games niet.
  • ok :D

maar je ziet het verschil behoorlijk, zijn er dan toch minpunten om op 1080p te spelen?

Heb trouwens Gamemodus gevonden, ga nu de res weer op 1080p zetten om te kijken of het nu bter gaat.
  • Het beeld wordt inderdaad doorgegeven door de PS3 in 1080p maar de game wordt toch echt in 720p gerenderd en met een upscale naar 1080p naar de TV gestuurd. Er zijn maar weinig games die in 1080p worden gerenderd :)
  • Of heb ik nu echt een verkeerde tv gehaald? Ben nogal een leek op dit gebiedt!
  • Ja dat lees ik overal maar hij pakt em wel op 1080p en je ziet het verschil duidelijk? Bedoelen ze met niet ondersteunen dat de complicaties niet worden verbeterd?

Gamingmodus heb ik nog niet gevonden
  • Als eerst is Battlefield 3 een game die geen 1080p ondersteunt. Daarnaast is in veel gevallen last van input lag. Zet je TV in de gamingmodus, dat zou moeten helpen..
  • Hoi mensen,

Heb vandaag een nieuwe tv (samsung ue46d6320) gehaald.

Echt geweldig het beeld, nu wil ik op de PS3 1080p spelen want dan heb je toch echt het mooiste resultaat. Echter als ik bf3 op deze res speel dan ziet het er allemaal wel soepel uit maar de controller lijkt heel erg traag en incorrect te reageren??

Iemand hier ervaring mee?

Dit topic is gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.