1. onlineshops

Re: onlineshops

dvdcrave iig niet, want das een amerikaanse site. alleen nederlandse spellen hebben sterren IIRC
  • dvdcrave iig niet, want das een amerikaanse site. alleen nederlandse spellen hebben sterren IIRC
  • Heb ik toevallig net gedaan.
    Het zijn bijna allemaal (de topttitels voor mooie prijsjes) US versies. Ik heb het hier over DS-spellen, maar ik neem aan dat het ook op GBA van toepassing is.
    Alleen Brain Training EU.
  • Anders mail je die cd-wow :S ik bedoel, wij kunnen ook alleen maar raden.
  • Je kunt beter dit Topic van De Uitverkorene opschoppen: http://www.insidegamer.nl/forum/viewtop ... ght=import
  • Ik heb een PS2 game besteld bij CD-wow een keer voor een vriendin.
    En het spel deed het gewoon dus het was denk ik gewoon de PAL versie.

Ik heb verder al heel vaak iets besteld bij Cd-wow, maar alleen DVD's of muziek CD's. Echt betrouwbaar hoor, snelle levering ook.
  • nou, ik denk dat ik daar dus niks ga kopen, want de box art van new super mario bros klopt ook niet.
    ik vertrouw het voor geen meter.

Omdat er een verkeerde boxart staat? :lol: :lol:

Maarja als je het niet vertrouwt moet je het neit doen.
  • ik koop altijd bij dvd boxoffice. Niks mis mee! Je krijgt geen sterren maar wel games voor een lagere prijs en vaak voordat ze in NL uitkomen. Prima service ook!
  • nou, ik denk dat ik daar dus niks ga kopen, want de box art van new super mario bros klopt ook niet.
    ik vertrouw het voor geen meter.
  • dus volgens jou kan dit geen kwaad en leveren zij mij gewoon de europese versie zoals die bij wehkamp staat en ik hem in de winkel vind?

Ik zou er gewoon maar op rekenen dat je er geen sterrencodes bij krijgt.
  • De cover van cd-wow is ook niet de US cover. Want die ziet er zo uit:

• dus volgens jou kan dit geen kwaad en leveren zij mij gewoon de europese versie zoals die bij wehkamp staat en ik hem in de winkel vind?
  • ach online shops hebben zovaak de verkeerde boxarts op hun site staan dat ben ik nou wel gewend.
    Normaal gesproken leveren ze gewoon de normale pal versie voor ps2, ngc, xbox en gba games.
    alleen voor de DS krijg je bij sommige sites weleens de us versie ipv de EU versie thuis want zij zeggen dan dat het toch geen kwaad kan want het is beide speelbaar op een ds je krijgt dan alleen verschillende hoesjes.
    Vooral Nedgame doet dat (koopt daar dus ook geen ds games meer online)
  • bij mijn weten is dvdcrave een australische site, alles gaat daar in australische dollars en britse ponden.
    maar bij cd wow moeten ze die codes wel hebben, en anders stuur ik gewoon een mailtje naar nintendo ofzo.
    ik zal wel even kijken wat ik waar ga bestellen.

edit:

dit is de box art van mario golf advance tour bij cd wow:

en dit is de box art bij wehkamp:

wat houdt dit in?
    levert cd-wow de amerikaanse versie ofzo?
    want ik mag aannemen dan wehkamp gewoon de europese versie heeft.
  • weet iemand van jullie of je bij http://www.dvdcrave.com en www.cd-wow.nl ook sterrencodes bij nintendo games krijgt?
  • Er was een heel mooi importopic van de uitverkorene daar staat erg veel info in.
  • 3-5 daagjes maar
  • Play.com kan ik je zeer hard aanraden. ELK nieuw spel is 29,99 Britse Pond wat overeenkomt met amper 44 eurotjes!! Bij ons in de gewone winkels kost een nieuw spel 15-20 euro's meer. Bij play.com moet je ook GEEN verzendingskosten betalen

Hoe lang duurt het voor de game bij jou thuis in de bus ligt (België)?
  • Play.com kan ik je zeer hard aanraden. ELK nieuw spel is 29,99 Britse Pond wat overeenkomt met amper 44 eurotjes!! Bij ons in de gewone winkels kost een nieuw spel 15-20 euro's meer. Bij play.com moet je ook GEEN verzendingskosten betalen
  • Ach ja, ik dacht ff een topic uit de diepste diepten omhoog kicken ^^D. ineens laait de oude discussie weer op ;)
  • Er word ff topic van 3 jaar oud om hoog gekicked door Mtyz, niemand die dit ziet ofzoo

hahaha…lol.

Waarom worden topics dan ook niet automatisch gelockt als er geen reacties zijn na een gegeven tijd??
    Ik zou eerder zeggen dat dit een fout is van het forumsoftware :lol:

Nee, zit ook niet in phpBB3, terwijl dit v 2 is. Maar voor de handigheid, echt niet elke admin wil dat hoor! Mss is het wel af te vinken in het config scherm, maar in mn eigen testfora kan ik dit dus niet vinden, dus zal wel niet… Prunen is btw wel mogelijk (verwijderen na een tijd)

Dit topic is gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.