1. 360 $300,- ?

Re: 360 $300,- ?

Ja 360 euro zou tof zijn. mooie geestige prijs. En dan ben ik benieuwd wat Sony gaat vragen voor hun ps3
  • Ja 360 euro zou tof zijn. mooie geestige prijs. En dan ben ik benieuwd wat Sony gaat vragen voor hun ps3
  • ok, als jij het zegt..
  • 300 euro?

ik kan me goed herinneren dat ik voor 400 zoveel gulden (vlak na launch) een xbox heb gekocht. Maar ja 300?
  • Ik weet gewoon bijna zekers dat ie €299,99 wordt…….. Door de Koersen kan Microsoft hem voor deze prijs hier in de winkels leggen…
  • Ik heb al gekozen, maar ik ga ervan uit dat de xbox360 minimum 300 euro gaat kosten.
  • Ik hoop het wel!!
    Want dan kies ik misschien voor de x360!!!!
  • het gaat hier wel over de xbox360…
  • ik weet bijna zeker wel meer ze moeten al die ontwikkelings kosten van de cellproccessor eruit halen en niet vergeten de grafische chip.
  • je zal zien dat ie hier in ons kleine kouwe kikkerlandje weer een euro of 400 gaat kosten…misschien wel 4,5honderd…Wij kopen m toch wel , ook al istie belachleijk duur…
  • 300 euro zou een zeer mooie prijs zijn, dan haal ik hem mssn ook wel tijdens de launch
  • Zou eeen mooi prijsje zijn :)
  • Euh wat dachie van $360,- zou wel een leuk marketing trucje zijn
  • 300euro zal een mooi launchprijs zijn… :)
  • nou, reken maar op 300 euro hoor, echt geen 265 euro dus… dat is onmogelijk
    hoewel ik daar geen enkel bezwaar op heb ofzo :D
    dan zal het mistens 300 euro zijn.
  • 300$ = iets van 265€.. Leuke prijs :]
  • idd, dan zouden de technische mannetjes hem alleen al kopen om de onderdelen :D
    360 euro zou lang niet zo gek zijn, ook wel een strategische zet.
  • ja ik toch ook :P maar 300euro voor een console als dit is wel echt een lage prijs. tis ook niet iets dat je elke maand koopt toch ? Trust me.. de 360 is meer waard dan 300 euro.
  • Niet iedereen werkt of heeft een super baan… en de meesten zitten denk ik ook meer op school.. ofniet?
  • Voor mij is €350 geen optie ga ik echt niet doen. €300 nog heel misschien wel , ben wel blij dat ik met me schatting €500 aan de veels te hoge kant zit :7

wat heb jij voorn pauper inkomen als je 300 nog aan de dure kant vindt -_-'
  • Ach, ik verwacht eigenlijk 359 Euro. Lijkt me ook een mooie launchprijs voor wat je ervoor terugkrijgt. PS2/Xbox lagen er ver boven destijds. Enigste echt goedkope consoles waren de Cube & Dreamcast.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren