1. [360] DuwV is recruiting

Re: [360] DuwV is recruiting

Iemand interesse?
  • Iemand interesse?
  • www.duwv.forums.lu
  • Nieuwe site: www.duwv-clan.nl
  • Still recruiting.

Ook hebben we een nieuwe site. www.duwv.nl
  • mehh laat dan maar, heb nooit MS points over :P en om die nu speciaal te gaan kopen. nee danku. good luck met recruiten :)
  • Juist, jullie nemen jezelf iets te serieus…
  • CoD MW2, CoD Black Ops, en Halo 3. Sommige spelen ook Halo Reach.

Gamertag moet veranderd worden, maar je hoeft niet per direct te veranderen. Je mag het ook over 2 á 3 weken veranderen.

Ik hoor nog van je ;)
  • Met CoD en Halo's bedoel je precies? Heb alle Halo's, maar geen COD:BO. En het hele gamertag moet veranderd worden zie ik niet zo zitten :P.

Zou ik dan eventueel niet gewoon mijn tag kunnen houden tot wanneer ik eens een keer 800MS points overheb :P???
  • Wij zijn momenteel aan het recruiten en kunnen niet wachten om binnenkort op GameBattles en/of online te gaan knallen met de nieuwe leden.

DuwV
    DuwV staat voor Dutch Undefeated War Veterans. We hebben op dit moment 7 leden. We spelen vaak CoD en Halo. Bij ons gaat het om de "Fun" en niet om wie het beste is. Tuurlijk willen we winnen, maar als we verliezen hebben we nog steeds lol en blijven we sportief.

Waarom zou ik jullie joinen?
    Dit is een veel gestelde vraag. Je kan ons joinen omdat je altijd een team hebt om mee te knallen online, om mee te doen aan toernooien en op GameBattles. Ook ben je vrij om te spelen wat je wilt, je bent niet verplicht om elke dag de hele dag online te knallen met ons. Ook hoef je niet elke dag 24 uur online te zijn, maar wanneer het jou uitkomt. We hebben er begrip voor als je naar school moet, op vakantie gaat of dat je werkt de hele dag. Dit is namelijk het dagelijkse leven ;p.

Eisen
    -Een microfoon voor goede communicatie
    -Gamertag moet veranderd worden nadat je bent toegelaten.
    -CoD en/of Halo in bezit hebben.

Try-out
    Als je interesse hebt om te joinen ga je in de try-out. Dit houdt in dat je met ons mee speelt 1 dag. Wij leren jou kenne, jij leert ons kennen. Uiteindelijk ga ik kijken of je in de clan mag. Dit bepaal ik door te kijken hoe je gedrag is, hoe de leden met jou omgaan en hoe jij met de leden om gaat. Jij kan ook door de try-out kijken of je in de clan wilt of toch maar niet.
    Als je interesse hebt, laat dan hier een bericht achter en krijg je van mij de datum te horen wanneer de try-out is zodat we met ze alle kunnen knallen.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren