1. 40.000 Xbox 360s verkocht via eBay

Re: 40.000 Xbox 360s verkocht via eBay

Jep over een paar uur loopt er weer eentje af van hem. Heb er net maar eentje besteld bij een gamestore in Den bosch en die zeggen dat ik de 360 in week 50 kan ophalen. Ik moest toch eigenlijk een premium hebben en wachten maakt me niet uit als ik het maar voor kerstmis in huis heb.
  • Jep over een paar uur loopt er weer eentje af van hem. Heb er net maar eentje besteld bij een gamestore in Den bosch en die zeggen dat ik de 360 in week 50 kan ophalen. Ik moest toch eigenlijk een premium hebben en wachten maakt me niet uit als ik het maar voor kerstmis in huis heb.
  • Rond een uur of 8 had ik een core gekocht voor 315 euro op ebay. Kom ik net thuis krijg ik een bericht van ebay dat ie het niet door laat gaan. Vieze geldwolf hij had nog met dikke letters geschreven 100% zekerheid altijd weg naar de hoogste bieder. Maarja kijken wel weer verder de winkels zeggen alemaal januarie dat duurt me te lang.

Heeft ie meerdere zaken gedaan op E-Bay ?
    Als ie meerdere feedback heeft moet je gewoon een geschil openen op E-Bay , hij is namelijk accoord gegaan met de wettelijke voorwaarden van E-Bay en verplicht jou die Xbox 360 voor die prijs te verkopen , het is een veiling site en geen kleuterschool .
    Ebay zal hem een mail sturen waarin hij een aantal dagen heeft om te reageren , doet ie dat niet dan is ie zijn E-Bay account kwijt .
    Heeft ie zich net ingeschreven en weinig feedback dan zal ie zijn account wel laten vallen , heeft ie meerdere aanbiedingen en veel feedback dan heb je kans dat ie nu bluft en hem later toch opstuurt omdat ie anders zijn account en opgebouwde feedback kwijtraakt .
    Proberen waard toch voor 315 € ?
  • Rond een uur of 8 had ik een core gekocht voor 315 euro op ebay. Kom ik net thuis krijg ik een bericht van ebay dat ie het niet door laat gaan. Vieze geldwolf hij had nog met dikke letters geschreven 100% zekerheid altijd weg naar de hoogste bieder. Maarja kijken wel weer verder de winkels zeggen alemaal januarie dat duurt me te lang.

als ik jouw was zou ik toch gewoon op 2de lading wachten heb je garantie dat als je 360 niet doet ofziets dat je terug naar de winkel kan
  • Bah, echt smerige praktijken vind ik dit… ;}
  • De Xbox 360 mag dan overal uitverkocht zijn, via Internet zijn er nog de nodige consoles van Microsoft te verkrijgen. Volgens cijfers van eBay president en CEO Meg Whitman zijn en er in Amerika 40.000 Xbox 360s verkocht via de populaire veilingsite.

Mochten de cijfers kloppen, dan gaat het om 10% van de totale hoeveelheid Xbox 360s die tijdens de lancering in Amerika verkrijg waren. Het lijkt erop dat niemand iets kan doen aan het doorverkopen van de console, die regelmatig voor meer dan 1000 dollar wordt aangeboden. Het is dus niet alleen Microsoft die aan de nieuwe spelcomputer hoopt te verdienen.

About the only solution is to provide so much stock at launch that the opportunities for markup are fairly slim (and we all know that's never going to happen).
    bron: gamer.nl
    ——————————————-
    zo dat is best veel, hoeveel geld heeft dat eigelijk opgelevert
  • internet winkels zeggen 17 december

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren