1. 5 Jaar xbox 360! Wat is jouw top 5?

Re: 5 Jaar xbox 360! Wat is jouw top 5?

The Orange Box
Mass Effect 2
Mass Effect
Alan Wake
Fable 2 (alhoewel deel 1 wel beter was)
  • The Orange Box
    Mass Effect 2
    Mass Effect
    Alan Wake
    Fable 2 (alhoewel deel 1 wel beter was)
  • willekeurig volgorde;

street fighter 4
    fallout 3
    divinity ego draconis
    mass effect 2
  • In willekeurige volgorde:

Rock Band 2
    Oblivion
    Bioshock
    Fallout 3
    Rez HD

Dat is het wel denk ik
  • ik ben nog niet helemaal klaar om en top 5 te maken. Ik moet Dead Space + Forza3 + RDR namelijk nog spelen.

Trouwens, 2 mensen stemmen op RE5….wouw, slechte smaak -_-'

CoD4 en Batman staan ongetwijfeld wel in mijn top 5, en waarschijnlijk ook Dead Rising. Ik kan trouwens ook niet ontkennen dat ik PGR3 ook erg leuk en goed vond.

en (over slechte smaak gesproken)……

Stranglehold. Ik heb gewoon erg veel plezier gehad van die game toen ik geen XBL Gold had.

Beste Arcades:
    Pacman CE
    Geometry Wars (1)
  • In willekeurige volgorde

Halo: Reach
    Super Street Fighter IV
    BlazBlue
    Bayonetta
    Fia 2011
    Gears of War 1 en 2
    Oblivion
  • Mijn top 5 is:
    1. Gears of War, deel 1 en deel 2.
    2. Forza Motorsport 3
    3. PGR4
    4. Halo 3
    5. Guitar Hero 3
  • TESIV: Oblivion
    Fallout 3 / New Vegas
    Red Dead Redemption
    Batman Arkham Asylum
    COD:MW2
  • Mass effect 2… Elder scrolls…. Fallout 3….

Nuff' said.
  • Top 10, gezien ik nu sinds kort geen xbox360 meer heb kijk ik er toch anders naar en zie dat ik eigenlijk meer had aan de early titels en de XBLA titels.

Top 10 dus (geen volgorde overigens):
    1. kameo
    2. bioshock
    3. gears of war
    4. call of duty mw2
    5. braid
    6. pacman ce
    7. geometry wars
    8. borderlands
    9. space invader extreme
    10.serious sam HD
  • Ach jaah.. ik gaf mijn mening over de game, en vroeg de mening van anderen (waarom jullie het wel een goede game vinden). En idd, zoals ik ook al aangaf, TPS vind ik irritant, das gewoon niets voor mij ^_^'.

Ik neem maar aan dat de meesten die third person view dan wel tof vinden.

En dat bloed enzo, nja, ik denk dat je er van moet houden.

Niet mijn game, helaas :P.
  • Hoe kunnen mensen gears zo goed vinden?

De game is traag (besturing, movement) en die third person view is onwijs irritant.

Het verhaal kan mij ook weinig boeien.

Ik was eigenlijk nogal teleurgesteld als shooter fan zijnde. Misschien verwachtte ik er te veel van door al die positieve reacties destijds (en nog steeds)?

Als je van Guns,blood en action houd,is gears fokking goed geloof me.
    helemaal de multiplayer met vrienden is legendarisch.het is een lange achtbaan van actie en core

trouwens mooie top 5 games hier;) zag dat iemand trials in zijn top 5 had,is ook een erg toffe xbl titel
  • 1- Halo Reach
    2- Halo 3
    3- Gears of War
    4- Geometry Wars 2
    5- Limbo
  • Ik vindt

1 call of duty
    2 gears of war
    3 assassin's creed
    4 battlefield
    5 dead rising
  • PGR 4, wat een geweldig spel is dat toch. Dat spel was ook de reden dat ik überhaupt een 360 heb gekocht.

Deel 3 was overigens ook briljant, maar 4 was net iets beter uitgewerkt nog.
  • 1. Oblivion
    2. COD 4
    3. Fallout 3
    4. GTA 4
    5. COD 2

De game is traag (besturing, movement) en die third person view is onwijs irritant.

Ik was eigenlijk nogal teleurgesteld als shooter fan zijnde. Misschien verwachtte ik er te veel van door al die positieve reacties destijds (en nog steeds)?

Mensen hebben nou eenmaal een andere smaak dan jouw. Get over it ^^D Ik vind racegames niet tof, ik ga toch ook niet vragen; 'waarom vinden mensen racegames zo goed?'.
    Haha, je houdt gewoon niet van Third Person Shooters en daarom is Gears slecht, jij hebt serieuze oogkleppen op dat vlak IngamerX. :lol:
    Anderzijds vond ik Gears of War nu ook weer niet zo geweldig, al heeft het wel een enorme invloed gehad op het TPS genre.
    Hier mijn exclusives top 5:
    1) Trials HD
    2) Halo Reach
    3) Viva Piñata: Trouble in Paradise
    4) Fable 2
    5) Kameo
    Plots valt het mij op hoe bedroevend weinig top exclusives er eigenlijk zijn uitgekomen op de 360.

Mensen hebben nou eenmaal een andere smaak dan jouw. Get over it ^^D Ik vind racegames niet tof, ik ga toch ook niet vragen; 'waarom vinden mensen racegames zo goed?'.
  • De multiplayer van Gears of War 1 is awesome :D
    En Third Person view is ook niets mis mee.
    Vriend, heb je de multiplayer van deel 1 niet gespeeld? Wat mij betreft beste multiplayer game die ik ooit gespeeld heb.
  • Alleen exclusives?

1. Fable II
    2. Gears of War 1
    3. Gears of War 2
    4. Project Gotham Racing
    5. Crackdown

anders,

1. GTA IV
    2. Fable II
    3. CoD MW 2
    4. CoD MW 1
    5. Gears of War 1

Met als notitie dat ik Red Dead Redemption nog niet gespeeld heb. Spel is de oorzaak dat mijn 360 nu bij Microsoft ligt om gerepareerd te worden :(

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren