1. 5400 rpm schijf

Re: 5400 rpm schijf

5400 rpm is niet echt snel nee.

Je kunt er natuurlijk nog een SSD schijf in plaatsen en daar je primaire schijf van maken.

Ik heb momenteel een 2tb schijf waar mijn games op staan en een SSD, de spellen wat ik veel speel staan samen met windows op de SSD zodat de laadtijd iets verkort wordt.

Als ik klaar ben met een spel dan move ik het terug naar de opslag HD (met steam kun je bijvoorbeeld steammover gebruiken om dit automatisch te doen).
  • 5400 rpm is niet echt snel nee.

Je kunt er natuurlijk nog een SSD schijf in plaatsen en daar je primaire schijf van maken.

Ik heb momenteel een 2tb schijf waar mijn games op staan en een SSD, de spellen wat ik veel speel staan samen met windows op de SSD zodat de laadtijd iets verkort wordt.

Als ik klaar ben met een spel dan move ik het terug naar de opslag HD (met steam kun je bijvoorbeeld steammover gebruiken om dit automatisch te doen).
  • Het laden, opstarten etc. van games zal inderdaad langzamer gaan. Maar als je daadwerkelijk aan het spelen bent moet het niks uitmaken.
  • bij aankoop van me pc heb ik de snelheid van me harde schijf over het hoofd gezien -_-' ga ik het erg merken met games als ik ze op de 5400 rpm harde schijf instaleer?
    ik instaleer nu me games op me ssd maar loop nu steeds tegen een ruimtegebrek aan.
    Het opstarten van je games zal langzamer gaan dat ze op een 7200rpm of 15000rpm schijf staan. Met savegames loaden en saven zal het misschien ook wat langer duren, maar verder zul je met performance niet zoveel merken. Dat zal veel eerder van je RAM afhangen dan van je HDD.
  • daar dus sorry ik heb het egt over het hoofd gezien epic fail van mij -.-
  • http://www.insidegamer.nl/forum/viewtop ... 11&t=77069

Er staat duidelijk Vraag, Antwoord en Hulp
  • sorry ben nieuw op het forum waar had ik het dan moeten vragen
  • En dit is een nieuw topic waard omdat…?
  • bij aankoop van me pc heb ik de snelheid van me harde schijf over het hoofd gezien -_-' ga ik het erg merken met games als ik ze op de 5400 rpm harde schijf instaleer?
    ik instaleer nu me games op me ssd maar loop nu steeds tegen een ruimtegebrek aan.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren