1. Forum
  2. Acer aspire 7741 Formateren Windows 7

Re: Acer aspire 7741 Formateren Windows 7

Ik bedoel wel degelijk formateren :) Op mijn Acer pc is een automatisch recovery systeem . Maar ik weet dat alles verloren gaat dus vraag ik: Kan ik WORD bewaren ofzo dat ik het niet nog eens moet kopen ?
  • Ik bedoel wel degelijk formateren :) Op mijn Acer pc is een automatisch recovery systeem . Maar ik weet dat alles verloren gaat dus vraag ik: Kan ik WORD bewaren ofzo dat ik het niet nog eens moet kopen ?
  • Defragmenteren =/= formatteren.

Bij defragmentatie zal niks verloren gaan, bij formatteren gaat alles weg en kun je niks bewaren. Ik heb het idee dat je niet echt weet wat je moet doen of aan het doen bent, misschien kun je het dus beter aan een profesisonal (of een kennis die iets beter met computers is) over laten zodat je in ieder geval geen fouten maakt.
  • HEB gevonden hoe je moet defragmenteren :) Maar hoe kan ik WORD bewaren?
  • ja klik dan gewoon op f11 en dan de instalatie starten
  • ja klik dan gewoon op f11 en dan de instalatie starten
  • Kan ik daar iets mis mee doen ?
  • Daar heb je helemaal gelijk in.
  • Kan het zijn dat er een ingebouwde recovery is op F11 dus als ik daar op klik begint alles automatisch opnieuw te installeren of heb ik het fout?
  • @Link_AJ
    jo bedankt man

ik heb het niet over downloaden toch :P
  • WildStylez, ik zou een beetje oppassen met je illegale praktijken :P Die worden hier door de mods niet zo gewaardeerd :P Just saying…
  • omdat ik je dan via teamvieuwer je die 9 euro kan bespaaren want ik ben daar al lid van en kan ik je helpen met je laptop
  • WHY
  • WHY
  • stuur effe je msn naar me pm
  • Woon in belgië limburg
  • Woon in belgië limburg
  • waar woon je dan en zou een cdtje goed aan komen ?
  • Je kan hem ook even wegbrengen naar een pc winkel, kost je wel wat, maar dan komt het vaak wel helemaal goed. Dat lijkt me verstandiger, omdat je niet zo veel van je pc weet en dan meer kwaad dan goed kan doen. Succes!
  • Die 9 euro kan je dan toch wel missen…?
  • dan zal je waarschijnlijk niet ver komen als je niet wil betalen

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren