1. [ADSL] Probleem met internet verbinding

Re: [ADSL] Probleem met internet verbinding

ik werk bij de wanadoo helpdesk en heb gehoord dat door die sneheidsverhoging van kpn sommige usb modems het niet meer trekken.
je kan natuurlijk altijd overstappen op wanadoo (6)
nee maar serieus, je moet een nieuw modem hebben…neem in ieder geval een ethernet modem, bij voorkeur adsl2+ klaar.
ohjah ik had ook iets gehoord dat je zelf kon verzoeken om de snelheid weer te verlagen.

Dankje, dit is wel nuttige informatie denk ik. Ik ga het eens proberen met een ethernet modem!
  • ik werk bij de wanadoo helpdesk en heb gehoord dat door die sneheidsverhoging van kpn sommige usb modems het niet meer trekken.
    je kan natuurlijk altijd overstappen op wanadoo (6)
    nee maar serieus, je moet een nieuw modem hebben…neem in ieder geval een ethernet modem, bij voorkeur adsl2+ klaar.
    ohjah ik had ook iets gehoord dat je zelf kon verzoeken om de snelheid weer te verlagen.

    Dankje, dit is wel nuttige informatie denk ik. Ik ga het eens proberen met een ethernet modem!
  • ik werk bij de wanadoo helpdesk en heb gehoord dat door die sneheidsverhoging van kpn sommige usb modems het niet meer trekken.
    je kan natuurlijk altijd overstappen op wanadoo (6)
    nee maar serieus, je moet een nieuw modem hebben…neem in ieder geval een ethernet modem, bij voorkeur adsl2+ klaar.
    ohjah ik had ook iets gehoord dat je zelf kon verzoeken om de snelheid weer te verlagen.
  • Als je er problemen mee hebt sinds je een nieuw KPN abonement hebt, lijkt het me logisch dat je KPN eerst belt.
  • Nou ik heb idd ook al een mailtje naar Planet Internet gestuurd en het antwoord gekregen dat ik nieuwe software voor mijn modem moest downloaden en installeren. Dit heb ik intussen gedaan en het verhelpt het probleem niet.
    Wat kan het wel zijn ?

  • Hey, ik had dit probleem een paar maanden geleden ook, ben je lid van HCCnet? want wij belden hun hulpservice en toen zeiden ze ons dat we nieuwe software voor de modem moesten downloaden en nu doet hij het weer perfect.
  • Beste mensen,

    Zoals de titel van dit topic al zegt: ik heb een probleem met mijn ADLS verbinding. Het is als volgt:
    Ik maak verbinding met internet (ik heb een USB modem ^_^' :'( ), met andere woorden ik bel in, ik kan een tijdje (ong. 20 minuten) internetten en dan is de verbinding weg. Ik bel weer opnieuw in en ik krijg de volgende melding: "Geen kiestoon" (zie ook mijn afbeelding)afbeelding

    Na het opnieuw inbellen valt de verbinding vrijwel meteen weer weg, zodat ik dus weer niet op inet kom. Ook tijdens het online gamen is het natuurlijk vervelend als de verbinding opeens weg is.

    Ik heb hier last van sinds de algemene snelheidsverhoging van KPN. Voorheen heb ik hier nooit last van gehad, dus nou vraag ik me af of het aan de snelheidsverhoging (van ongeveer 2 weken geleden) ligt of ligt het toch aan mijn AlcatelSpeedTouch USB modem (van 3 jaar oud)?

    Misschien dat een van jullie hier een antwoord op weet.
    BVD

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren