1. Alle 360 launch games single thread???

Re: Alle 360 launch games single thread???

Klopt het dat alle Xbox 360 games tegelijk uitkomen wereld wijd? dus niet eerste in de usa en pas maanden later naar (NL) europa.

Allemaal tegelijk, behalve als een japanse xboxgame naar europa komt dan niet natuurlijk…. maar met USA <—-> Europa ''tegelijk''
  • Klopt het dat alle Xbox 360 games tegelijk uitkomen wereld wijd? dus niet eerste in de usa en pas maanden later naar (NL) europa.

Allemaal tegelijk, behalve als een japanse xboxgame naar europa komt dan niet natuurlijk…. maar met USA <—-> Europa ''tegelijk''
  • dat zei gamekings ook al atake maar of dat zo is weet ik niet hoor…

thanks man. ik hoop dat het zo is dan hoef ik niet meer spellen uit amerika bestellen.
  • dat zei gamekings ook al atake maar of dat zo is weet ik niet hoor…
  • Klopt het dat alle Xbox 360 games tegelijk uitkomen wereld wijd? dus niet eerste in de usa en pas maanden later naar (NL) europa.
  • Bij de PS2 zie je nu pas spellen die het onderste uit de PS2 halen. Niets om zorgen om te maken lijkt mij.

idd, zolang ze maar goed lopen… wat is het bezwaar? :7
  • ik denk niet dat ze bedoelen dat hij gebruik maakt van één core

want ze zeggen dat de games single-threaded zijn
    dit betekend dus 1 thread per core dus 3 threads in totaal(terwijl de 360 2 threads per core kan in totaal 6 threads)
  • Goed nieuws natuurlijk.

Dat betekent dat het nog veel mooier kan, en dat het nog veel mooier gaat worden.

Als je denkt dat dit slecht nieuws is snap je het niet. De games ZIJN zo mooi als ze zijn, als ze dan al voor 90% gebruik maken van de power van de Xbox360 is dat niet zo mooi.

Xbox games zijn ook niet veel mooier geworden sinds de launch, Halo is nauwelijks getopt, van Halo zei Bungie al dat het voor 80-90% van de power gebruik maakte, slechte zaak als er al meteen het onderste uit de kan wordt gehaald.
  • Leuk voor ons om te weten, maar de doorsnee gamer zal dat helemaal niet boeien ofzo.
  • =Update=

Het spel condemned maakt wel gebruik van een tweede thread, deze zorgt voor een betere AI. Sega heeft al aangekondigd dat het spel met de 360 zal launchen.

Mits het spel ook niet word uitgesteld :9, kunnen we op launch genieten van een multithread game(s).

Bron:Gamespot
  • Is toch beter nu zien de games er al vet uit en je hebt al veel vijanden in beeld laat staan als ze gebruik gaan maken van multi-core
  • Goh, hoorde ik daar nu iemand gerushte launch zeggen? Begrijpelijk of niet, het is niet tof…beter had MS nog meer uit de Xbox geperst en de developers nog wat langer aan de launchgames laten werken zodat er wel meerdere cores gebruikt zouden worden. Maargoed, blijkbaar is er wel meer mogelijk, alleen jammer dat dat er niet uit komt bij de launch.
  • Het is gewoon en slimme zet van Microsoft, als ze dat niet deden ging de PS3 hard ownen….
  • Dat is toch ook hetzelfde als de PS3 uitkomt??? als de PS3 uitkomt dan komen er ook niet vee lgames meer uit voor de PS2…. Alleen de XBOX heeft minder lang geleeft.. dat is eenmaal zo maar de impact die een nieuwe console zal hebben op de games van de oude consoles zijn bij Microsoft,SOny en Nintendo hetzelfde. Ze laten de oude snel vallen.
  • nee hoor, de eerste 2 jaren na de 360 launch komen nog wel xbox games uit, alleen een stuk minder..
  • Bij de PS2 zie je nu pas spellen die het onderste uit de PS2 halen. Niets om zorgen om te maken lijkt mij.

De vraag is of MS de X360 net zo lang laat "leven" als de ps2

Zie de XBox…best wel zonde.

Ze kunnen nix anders. Op dit moment staat de XBOX 360 in een hele gevaarlijke positie voor de PS3. De PS3 komt zelfs in gevaar. Zonder de XBOX op te geven was dit niet mogenlijk geweest….

Vink gwoon jammer ik bedoel niet iedereen heeft het geld voor zon niewe console en nu worden dus de xbox gamers in de kou gezet -_-'
  • Cod 2 werkte volgens mij al met 3.
    Zei de developer in een video interview met gamespot volgens mij.

Ze kunnen nix anders. Op dit moment staat de XBOX 360 in een hele gevaarlijke positie voor de PS3. De PS3 komt zelfs in gevaar. Zonder de XBOX op te geven was dit niet mogenlijk geweest….

• Het gebruiken van meerdere cores komt nog wel… Daar heb je als je een Launch titel maakt geen tijd voor om te experimenteren met meerdere cores.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren