1. Forum
  2. Allods Online 10.0 om de hoek + Edge of Horizon side project!

Allods Online 10.0 om de hoek + Edge of Horizon side project!

Allods Online is een geweldige sci-fi fantasy game die sinds 2009 gelaunched is.
Gaat nog steeds erg goed maar daalt in playerbase :(
Bij deze schrijf ik op verschillende forums om meer mensen te kunnen trekken en hun aandacht naar Allods te halen om te tonen dat deze geweldige game er nog steeds is.
Als je nog niet weg geklikt dan ga je zo meteen ondervinden dat allods NIET p2w is.
Nou ja, jawel, hun f2p server.
Maar velen blijken niet te weten dat er ook een subscription server is die helemaal geen p2w ondersteunt, voor een belachelijke 5 euro per maand.
Dan word het nog minder als je meer maanden koopt in en dan is het helemaal gratis als je meedoet aan de forum events van allods.
Het is letterlijk de droom wereld.
Het is net WOW, met leukere art style en goedkoper.
Het enige probleem? Populatie.
Populatie dat zijn jullie, en anderen. Het zijn diegene die altijd zeggen dat er te weinig populatie is om te spelen, maar die die het zeggen zijn de oplossing!
Jullie zijn de populatie. Jullie zijn de oplossing. Jullie, en zo veel meer mensen die ik probeer te overhalen om het spel (nog eens) te proberen, maar deze keer op de p2p server.
Want iedereen kent allods om het f2p model, p2p kwam maar uit een jaar nadat f2p uitkwam. Niet velen wisten hiervan of waren al gestopt door de p2w na een jaar.
Nu dat patch 10.0 om de hoek is, is er geen beter moment om het te komen proberen.
De gear word reset dus iedereen gelijk.
Cap level gaat 5 levels omhoog, tot 85 dan!
Oud content word opnieuw released maar revamped en verbeterd.
Super rankings voor pve en pvp, geweldige rewards aan het einde van de mini-seasons.
Er komt ook een 2e game van allods uit met 10.0 die je kunt spelen binnen Allods Online, genoemd Edge of Horizon.
Dit is een action style mmorpg die het verhaal verder neemt maar geen influentie heeft op Allods Online zoals we hem nu kennen.
Kom het nog eens proberen, ik ken er alles van.
Het is echt een geweldig spel, enorm teamplay gebasseerd, een echte mmorpg.
Ik dank jou voor je tijd en aandacht, en ik hoop je ingame te zien!

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren