1. ATI Radeon 9800 Pro € 103,- Goede keus?

Re: ATI Radeon 9800 Pro € 103,- Goede keus?

Graag gedaan, hopelijk kan je er wat mee. :)
  • Ik heb nu nog een 9800Pro en die loopt op Call of Duty prima, op Call of Duty met DirectX 7 ook hoor.

Het is een top kaart, maar vind hem een beetje oud worden dus heb ik een ATI Radeon X850XT PE 256Mb besteld.

Call of Duty 2 hè?, doet hij het ook op high en weet jij of Age of Empires 3 het toevallig ook op high goed doet.

Hoe duur is die ATI Radeon X850XT PE 256Mb?
  • Ik heb nu nog een 9800Pro en die loopt op Call of Duty prima, op Call of Duty met DirectX 7 ook hoor.

Het is een top kaart, maar vind hem een beetje oud worden dus heb ik een ATI Radeon X850XT PE 256Mb besteld.
  • 9800Pro moet het kunnen, maar niet op high denk ik.

Ik kan nu met mijn 9600 SE, de spellen ook al spelen. Call of Duty ziet er nog wel aardig goed uit Maar natuurlijk niet optimaal. Heeft iemand een 9800 pro en heeft bijv. de demo's van biede spellen gespeeld?
  • Excuses voor de velen topics, mijn computer deed het niet, dus toen drukte ik een paar keer op ok. We gaan in dit topic verder. :) Sorry USSJ. ;)
  • 9800Pro moet het kunnen, maar niet op high denk ik.
  • Ik wil graag mijn PC een beetje upgraden (nieuwe grafische kaart erin) maar welke kaart is nou echt goed om Age of Empires 3 bijv. op high te kunnen spelen. Veel geld heb ik niet, 100 euro ongveer heb ik er voor over.

Ik dacht aan de ATI Radeon 9800 Pro 256 MB, die is 103 euro. Is dit goed genoeg om Age of Empires 3 en Call of Duty goed te kunnen spelen?

Mijn systeem bestaat verder uit:

AMD ATHLON XP 2600+
    521 MB RAM

Dit topic is gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.